Pages

13 Mayıs 2010 Perşembe

ÇOK TATLI ÇOK (ÖDÜL)


Sevgili arkadaşım noyumberry , sibel  , C-bell'in Penceresi,berra'nın çöplüğü beni bu tatlı ödüle layık görmüşler.Canlarım  benim çok teşekkür ediyorum hepinize...Sizde benim için öylesiniz...
Ödülün kuralları!

Bu ödülü 10 tatlı blogger'e gönderin.

Bu ödülle ilgili bir post yazın fotoyu ve ödülü göndereni yazın.

Ödülü bloğunuza koyun.

Ödüllendirdiğiniz 10 kişiyi yorumla bilgilendirin.
Bu tatlı ödülü ben bütün izlediğim blog arkadaşlarıma gönderiyorum.Kabul ederseniz çok sevinirim...
Sevgiler:)

6 yorum:

  1. canım benim:))
    cevapladığın için teşekkür ederim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Şanslı, ben kabul ediyorum ve çok teşekkür ediyorum canım güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  3. Aldım, aldım, aldım...

    Canım tebrik ederim. Ödül yerini bulmuş :)

    YanıtlaSil
  4. nasılsın canım.şanslıcım nasıl acaba:)) ısırıyorum onuuuu..seni de öpüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Değerli ve Kadirşinas Dostum;

    Beni merak edip bloğuma kadar gelerek, yazdığınız o güzel, samimi ve içten yorumlarınıza ve temennilerinize çok teşekkür ederim. Allah sizlerden razı olsun. Bir müddet daha blog faaliyetimi sürdüremeyeceğim.
    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  6. Ödülün için tebrikler Şanslı..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)