Pages

9 Mayıs 2010 Pazar

CEP TELEFONU KILIFI


Bu telefon kılıfını keçeden yaptım.Anneler günü için özel bir çalışma!üzerindekiler hediye paketleri...içine ise kalp yeleştirdim.Kalbin üzerine  isimlerin baş harflerini hotfix taş yapıştırarak kılıfı tamamladım...
 Bugün anneler günü ve ben annemi Ordu'ya yolcu ettim.O kadar gitmemesi için uğraşmama rağmen havalar ısındığı an tutamıyorsun.Tabi haklıda aslında İstanbul'un havası çok kötü beni uyuşturdu diyor.Annem şeker ve tansiyon hastası olmasına rağmen Ordu'da şeker ,tansiyon tamamen düşüyor.Ben de etrafımda olsun istiyorum annemi ama ne yapalım mutlu ve sağlıklı olsunda...Allah en kısa zamanda güzelliklerle kavuştursun bizi.
Hepinize sağlıklı,mutlu,bol kazançlı bir hafta diliyorum.
Sevgiyle kalın:)

8 yorum:

  1. Allah kavuştursun canım..
    köy havası başkadır,istesende anneni tutamazsın..salıklı olsunda..
    keçe telefonluk çok şık olmuş..
    fotolarda çok net çıkmış..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Allah kavuştursun. Kılıf da pek hoş olmuş. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Canım,ellerine sağlık,şık bir tasarım olmuş,güle güle kullansın sahibi,senin,tüm annelerin ve anne adaylarının anneler günü kutlu olsun,bu arada Allah kavuştursun,sevgiler
    http://cafemis.com
    http://cafemis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Yine döktürmüşsün. Çok güzel olmuş..Bende keçeden birşeyler yapmayı düşünüyorum. Ben telefon kabı olarak ne kullanıyorum biliyormusun bebe çorabı:))

    YanıtlaSil
  5. Allah kavuştursun canım.Telefon kılıfı çok güsel olmuşşşşşş.Eline emeğine sağlık.Şanslıyı öpüyorummmmm tabi senide kıskanma kıskanma:))

    YanıtlaSil
  6. Allah kavuştursun canısı, ellerine sağlık tatlım.

    YanıtlaSil
  7. allah kavuştursun canım.telefn kılıfı şık olmş bu hotfix taşlar ütüyle yapışanlardan mı?? ismi bumudur gülme emi bilmiyom napim:) tişörtler güzel süslenir desen vb çizlerek ben bulursam alayım

    YanıtlaSil
  8. Şanslı,Allah kavuştursun..Cep telefonu kılıfın çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)