Pages

2 Mayıs 2010 Pazar

PEMBE KEDİ TASMASI


Camdan bakma bahanesiyle çektim bu resmi!bildiğiniz çocuk gibi...Misafirleri çok seviyor aynı anası gibi:::)))Geçen gün misfirimiz vardı,işte konuşuyoruz ,bize hiç bir zararı yoktur,evde daha hiç bir şey kırmış değildir diye.Misfirlerimizin yanında bir hareketlendi çiçek saksımı yere düşürdü.Çocuklar misafir gelince azarlarya aynı misal oldu.Ama gerçekten biz kırarız Şanslı kırmaz,dokunmaz birtek verdiği zarar tülü açmaya çalışırken tüllerimize zarar veriyor.O da olacak artık.
Bu seferde pembe rengi kullandım tasma yaparken.Artık kedileri cıvıl cıvıl olsunlar istiyorum.Yine orlon ip ile ördüm,yıkanabilir,çıngıraklı,boyuna göre ayarlanabilir şık bir tasma...
Geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar.Kendimi daha iyi hissediyorum bu gün.Hepinize tek tek uğramaya çalışacağım.

Hepinize sevgiler:)

16 yorum:

  1. Geçmiş olsun şanslıcım:)ayaklanmışsın biraz:))
    Bu senin şanslıda pek bi şanslı ..
    senin gibi bir seveni var..
    tasmasıda çok şık..ellerine sağlık.
    sağlıkla kal canım..

    YanıtlaSil
  2. ben sana söylemişmiydim pıtır (fethiyedeki kedi) yavrulardan birini ben alacağım..bu tasmalardan bende istiyorum doğal olarak..internet expolorerle açılmıyo verdiğim lin k mozilla ya da crohomede sorunsuz açılıyo

    YanıtlaSil
  3. Noyumberry
    Teşekkürler canım.İyiyim çok şükür.Şanslı gibi ben de şanslıyım.
    Sevgiler:)

    içimdeki yolculuk (funda)
    Canım Ufuk'a alerji yapıyordu ne yapacaksınız.İyi düşünün derim,sonradan göndermek zor olur.Ben de mozilla kullanıyorum ama.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir tasma o öyle,şanslı da gerçekten çok şanslı,yaratıcı bir sahibesi var...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin canımmmmmm..amanın da tasmasını yerim ben onunnnn...bu arada blog değişmiş rengi açılmış yaz mevsimine uygun ohh ne güzel...eee madem bu kadar misafir seviyonuz şart oldu ben bi gelcem:))

    YanıtlaSil
  6. :)))))))))))
    bilmemmi bilmemmi:)))
    ama modellik yapacam diye niye sadece arkasını döndü şimdi bu şanslı.canım benim.

    tatlım harika olmuş ellerine sağlık. bademden de selam diyeyim sizlere bugün mis gibi banyosunu yaptı yarın aşıya gidecek tertemiz pamuk gbi oldu.

    onu yıkamadan önce balkonları yıkadım:))) hemen gidip yuvarlanıyor diye.

    bu tasmaları, makrome ipinden de yapabiirmiyiz. kalın ama söküp incelterek ,denemişmiydin daha önce elimde de var bir iki renk değerlendirmiş olurum diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  7. canım yaa şablon başlığın harika olmuş çok seviyorum beyaz şablonları.çok beğendim hayırlı olsun .

    YanıtlaSil
  8. Tasma cıvıl cıvıl,Şanslıya da çok yakışmış..Bu arada site tasarımın da değişmiş,ben bu yeni halini de beğendim,hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  9. sorma hiç bahar havası fena yaptı benimkileri.ökkeş duruldu,gümüş kudurdu.)))sevgiler.iyi haftalar aradaşım..haftan neşeli,sağlıklı ve ŞANSLIIIII olsun

    YanıtlaSil
  10. Canım geçmiş olsun sana.Umarım daha iyisindir.
    Tasmada çok şeker:))

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Hayatımın istisna düşüncesiz hatalarındandı. Bazı şeyleri o koşullara göre değerlendirmek gerekiyor, ama yaşamadan anlaşılamıyor..ve gerçekten Allah kimseye yaşatmasın.
    Üzdüklerimdenseniz buna çok üzgünüm..bundan sonra size yazmamı istemezseniz sizi anlarım.

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Şanslı, çok şık olmuş tasma ellerinize sağlık. Bu hafta biraz işlerim yoğun arkadaşım.Bloğuma bakayım dedim sizi aktif durumda görünce sevindim.çok şükür iyisiniz sevindim :) görüşmek üzere sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. Şablon çok güzel olmuş canım. Buraya da bahar gelmiş. Bu Şanslı ne kadar Şanslı yaaaa...Şuna bak dışarı da bakıyor. Yerim onu...

    YanıtlaSil
  15. Bayıldım tasmalara. Jane'ye ve kör kedicik İnci'ye de yapacağım.

    YanıtlaSil
  16. Begonvilli Ev
    Yapımı çok zevkli...Tavsiye ederim...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)