Pages

16 Mayıs 2010 Pazar

NEREDE UYUCAM YAVVVVVV!!!MİYAVVVVVVVV::))

Tamam yerimi buldum bundan böyle çamaşır sepetinde uyuyacavvv:)Annem altıma yumşacık bir şeyler koysa daha rahat olacak:)Miyavvvvvv!

İşte bu!mim demeden cim anlayana bayılıyorum.Bacağına güvenen göstersin dimi ama?bakın bakın böyle bacağı nerede göreceniz :::)))Mivavvvvvv!

Tamam tamam Alaaaah!işte keyif budur...

Yok yok ütü masasının üstü daha iyi:)hem buradan hiç bir şey kaçmıyor gözümden.Benden gizli hiç bir şey yapamassınız...

Yok yok!yoooooooooooooooooooook...Bunun içinde ne varsa yumuşacık.Pamuk pamuk...Hem sizi her zaman görmek zorunda değilim ki!ne yaparsanız yapın.Bana ne yavvvv!mavvvvvvvv:::)))


Bu ne yavvvvvvvv!sandalla denize açıldım::))

Tamam şimdi buldum:)Burası çok güzel aydınlık,güneşli anamda sürekli yanımda daha ne olsun...Mavvvvvvk:)
Yok yok yoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook:)var yani..rahatlık bu olsa gerek...Sakın elimi bırakma teyze...Mır mır:)

Hepinize sağlıklı,mutlu,bol kazançlı hafta diliyorum...
Sevgiler:)

19 yorum:

  1. ay kedilerden korkan ben bile cok sevdim bu görüntüleri kıyamam ya =)) neyseki sonunda bulmus rahatını.

    sanada iyi haftalar canım

    YanıtlaSil
  2. şanslıcım bu ne tatlılıktır yahuuu mıncık mıncık edesim geldi onu:)
    benim yerime sen mıncıkla olur mu
    mucxxx

    YanıtlaSil
  3. oy oy oy kurban olurum ben sanaaaa yaaa yerim seni ben.ama bi yer eksik kalmış uyuduğu o da benim kucağım:)) hem bende yumuşacıkım:)))

    YanıtlaSil
  4. Aman yarabbim bu negüzel bir göbiş yumulup öpmezmiyim ben bunu offf of uyku halleri en güzel anları şimdi yazda geldi epeyce ilginç görüntüler çıkar ortaya:))))))))))
    BADEM inde böyle onlarca resmi var bayılıyorum yaa. tatlım ,benim için o göbiişini öp şu şeker şeyin. tam bir garfiil modunda.
    sanada güzel bir hafta olsun.öpüldünüz.

    YanıtlaSil
  5. LINDOOOOOO...
    QUE VIDA BOA TEM ESTE GATINHO!!!!
    BEIJOS...

    YanıtlaSil
  6. yerim benbu yakışıklıyı ne güzel pozlar maşallah şanslım da çok hoş yazılar yazmış:))
    kedicibasindan sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker yaa..Keyfine düşkün baya,ondan rahatı yok valla!Ohh iş güç olmasa da biz de gerine gerine yatsak böyle:))

    YanıtlaSil
  8. Yüce Allahim nasilda güzel yaratmi$..=))

    YanıtlaSil
  9. Haha hayat ona güzel be yesinler minnoşumu :)

    YanıtlaSil
  10. sonunda şanslı pisiyi gördük :) çok şeker bu mıncıklayasım geldi valla .. bende istiyorum bi kedi yaa nolur izin verseler .. :(

    YanıtlaSil
  11. Bu nasıl bir uyuma şeklidir yawwww...

    Çok hoşuma gitti veee çok güldüm :) Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. Şanslı da bizim Pati gibi münasebetsiz yerleri seviyor anlaşılan. Çamaşır sepeti favorisi. Oğlumun masasının üstü ve poşetlerin üzerine yatmayı seviyor:)
    Şanslı gerçekten şanslı bir kedi. O'nu çok sevdiğin belli.

    YanıtlaSil
  13. allahım ne tatlı yaa buldugu yere devrilmiş çok tatlı sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. anacım bir türlü rahat edememiş..
    her yerde uyumuş:D yerim ben onu..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Şanslı !
    Buralara yerleşmeden önce İst/Kanlıca da Benek diye bir kedim vardı. Arkadaş naylon poşet içine konup kapı koluna asılarak uyumayı seviyordu. Bunların herbiri ayrı cins. Ne diyeyim.
    Papilerinden öpün benim için.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Ali İkizkaya
    Şanslı'da hamak gibi laylon poşette sallanmayı çok seviyor...Naylon poşette uyuyanı hiç duymamıştım.Gerçekten hepsi ayrı cins bunların.Kedileri çok seviyorsunuz kimbilir bir kediye daha yuvanızı açarsınız.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Allahım yaa pozisyonlara bak :) yerim ben bu minnoşu.

    YanıtlaSil
  18. çok tatlı bir kedi bu çok sevimli

    YanıtlaSil
  19. Uykucu şişkooo mıncıklamak lazım bunuu:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)