Pages

25 Mayıs 2010 Salı

BURÇLAR VE TAŞLAR


KOÇ-Akik,sitrin,jasper,kantaşı,yakut,hematit,ametist,akuamarin
BOĞA-Turkuaz,krizopraz,safir(mavi),mavi akik,zümrüt
İKİZLER-Akik,turkuaz,kuvars,krizopraz
YENGEÇ-Kuvars,krizopraz,peridot,aventurin,akik,ametist
ASLAN-Akik,peridot,kuvars(kristal rutil pembe),ametist,kehribar,sitrin,inci,mavi topaz
BAŞAK-Akik,turkuaz,obsidyen,yeşim,kapla gözü,sitrin topaz
TERAZİ-Akik,turkuaz,opal,mercan,lapis lazuli pembe kuvars,akuamarin,yeşim,dumanlı kuvars
AKREP-Ametist,pembe kuvars,obsidyen,lal kaplan gözü,mercan
YAY-Ametist,topaz,mavi akik,turkuaz,peridot,jasper,aplan gözü,sodalit,lapis lazuli
OĞLAK-Akik,kehribar,oltu,malakit,yakut,jasper
KOVA-Ametist,kristal uvars,akik,yeşim,lal zirkon,mavi akik
BALIK-Ametist,opal,aytaşı,pembe kuvars jasper,mercan

Geçen günlerde Eminönüne gittiğimden bahsetmiştim sizlere!orada doğal taşlarla ilgili bir mağzaya girdik.İşlenmiş taşlarda var işlenmemişte...Ben aldığım taşları burçlara bakmadan aldım. O karar güzel ve renkli taşlar varki anlatamam.Ne güzel yaratmış yaradan.Burçların taşlardaki karşlğınıda o gittiğim mağzada öğrendim.Sizlerlede paylaşmak istedim.Umarım sizler benim gibi her gördüğünüze saldırmaz bilinçli bir alışveriş yaparsınız.Ama şunuda söylemek istiyorum!tesadüfen ametist ve kuvars almışım.Diğer taşlarım uymadı.Takmıyacakmıyım? tabiki takacağım...Çok güzeller:)renkler enerji veriyor insana:)

Ben yengeç ya siz?

Sevgiyle kalın:)

24 yorum:

  1. Sevgili Şanslı teşekkür ederim taşımı öğrendim Ben ikizlerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bende koç memnun oldum canım =)

    YanıtlaSil
  3. şuanda elimde hangi taşın ne işe yaradığına dair bir katalog var
    ametist;uykusuzluğa, strese, radyasyone ve tansiyona iyi geliyormuş,
    kuvars ise enerjiyi dengeleyip damarlar iyi geliyormuş...
    bende bu aralar taktım taşlara...
    Kendime aytaşından bileklik aldım, tok tutuyor diye, gerçektende işe yarıyor:))

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Şanslı, doğal taşları seviyorum.Pozitif yaklaşımı insanlar kendi içlerinde yaşarlar olumluluğu hissettiğinizde hiçbir sorun kalmaz diye düşünüyorum.

    Güzellikleri paylaşmada buluşmak üzere sevgili arkadaşım sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  5. ben balığım.herkesi güldüren ama kendi gülemeyen palyaço varya işte o benim.sulugözün tekiyim işte taşlar konusunda keşke taşlarında resmini koysaydın.ama hepsi güzel bence taşların

    YanıtlaSil
  6. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ нandan
    Ooooo lider:)
    Canım seni memnun edebildiysem ne mutlu bana...Liderleri biraz zor memnun ediyoruz:::)))
    Sevgiler:)


    KEYFESEYRAN
    Benim bir tane yeğenim var ikizler.Bayılıyorum ona çok kararlı,ne istediğini bilen,konuştuğunu dinleten,karşsındakine çok mantıklı konuşmalar yapan,düzenli 12 yaşında cimcime birşey işte...
    Güzel bir burç! denge burcu derler.
    Sevgiler:)

    biggeee
    Canım paylaşımın için teşekkürler.Evet ametist sağlık taşı.Kuvarsla beraber kullandığın zaman çok iyi sonuç alıyormuşsun.Bilekliğini iyi günlerde kullan.Umduğunu bulursun inşallah.Ama birazda yemeklerde dikkat gerekiyor,birde spor...Burcunu yazmamşsın.
    Sevgiler:)


    Evimin İncileri Belgin
    Tabiki canım her şey beyinde bitiyor...Sen her şeyi olumsuz düşün kerameti taştan bekle,böyle bir şey yok.Ama Allahın her yarattığı şeyin insanlara faydası olduğunu düşünüyorum.Taşlar yardımcı bir ürün bence.
    Her zamanki güzel temennin ve yorumun için teşekkürler.
    Burcunu yazsaydı keşke.
    Sevgiler:)

    SerpiL
    Canım ya çok duygusalsın sen,aynı benim gibi:)taşlarla ilgili daha yazacaklarım var ilerki günlerde taşların resminide koyarım olurmu?
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de ametist ve kuvars en çok kullandığım taş :))
    Ben bir balıkım :))

    YanıtlaSil
  8. Dalgaları Aşmak
    Balık çok duygsal,üzüntüsünü belli etmeyen,eğlenceli,üzüntüsü olduğu halde eğlendiren,düzeni seven ama düzenlemeyi sevmeyen bir burçtur.Kulandığın taşlar sağlık taşları...Sağlık herşeyden önemli.
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  9. bendeniz kiloma da uygun olsun diye terazi:)) ama benim taşım bu listede yok kiiii.ben araştırdım benim taşım sarman bir şanslıymış:))))hihihi.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. HÜRREM TAKI
    Terazi çok hayran olduğum bir burç canım.Denge burcu senin taşı nasıl olmuşta unutmuşum.Şanslı sarman biraz tehlikeli ısıryor,tırmalıyor,koparıyor kopardıktan sonrada yalıyor:::)))Ne anlam var.Tavsiye etmem canım.
    Sevgiler kızlarla sana:)

    YanıtlaSil
  11. Kıyamaz kıyamaz oda benim gibi...
    Anasına bak oğlunu al::))

    YanıtlaSil
  12. blogunuzu bugun ziyaret etmemistim ama olsun ziyaret edip tasimi ogrendim merhabamida yazayim:)

    YanıtlaSil
  13. vivian
    Merhaba!çok teşekkür ederim.Yine beklerim.Güzel dostluklara inşallah.

    YanıtlaSil
  14. canım benim. bende geçen yıl izmirde böyle bir dükkana girdim kendimi kaybettim taşlar muhteşem ama üzüldüğüm bir yanı nerdeyse 4 de üçü dışarıdan geliyormuş.
    bende ametis ,firuze ve aytaşı almıştım.
    ben akrep burcuyum. burcumun kıskançlık hariç tüm özelliklerini taşıyorum.Bu arada ben akik (çok beğenirim onuda)taşının akreplerinde taşı olduğunu okumuştum . atmadıysam broşüre bakayım birdaha:))
    sevgiler öpüyorum. şanslıyıda tabiiki

    YanıtlaSil
  15. bende burcuma bakarak ve stresi giderdiğine inanarak ametist almıştım ama pekte bir faydasını görmedim:)
    ama turkuaz taşının rengine filan bayılıyorum

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Şanslı, 23 Mayıs 1966 İkizlerim
    yükselenimi bilmiyorum :( Sevgiyle kal arkadaşım.

    YanıtlaSil
  17. terazi lastik jimnastik bebek :)

    YanıtlaSil
  18. sansli'cim bende yengec..benim tasim inci:)kimi yerde oyle yaziyor:)sudan oldugundan herhalde...

    YanıtlaSil
  19. ÖRGÜÇANTAM
    Evet canım ya insan kendini kaybediyor.Zaten bu güzel taşları alarak enerjiyi baştan yükleniyorsun.Malesef bizi dış ülkeye bağladılar.Yiyeceğimizde oradan gelirse gerisini sen düşün artık.Kıskançlık çok kötü bir huy bunu taşımadığına sevindim canım.Şanslı'yı senin adına öptüm.Bende Badem'le seni öptüm.
    Sevgiler:)


    YETENEK-SİZİN
    Canım benim birazda inanmak gerekiyor sanırım.İnancını kaybettiysen güzellikleri için taşı üzerinde.
    Sevgiler:)

    Evimin İncileri Belgin
    Değişken,çabuk,zarif,el becerileri vardır.Birde sabırsızdır canım.Doğal taşları sevdiğini söylemiştin.Taşların güzelliği zaten pozitif bir enerji veriyor.Buda bize yeter değil mi?
    Teşekkür ederim tekrar döndüğün için.
    Sevgiler:)


    ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
    Biz size geldik aç mı kaldıydık?kayıpmı olduyduk deydi canım o::))))
    Sevgiler tatlım:)


    Çileksuyu Sibel
    Canım yengeç benim burcum.Aramızda kalsın en iyi burç ikimizin...İnci yakışır bize zaten değil mi?::::))))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Berra'nın Çöplüğü
    Akrep sanıldığı kadar korkutucu değildir.Sesleri yumşak tonludur.Güçlü bir yapıları vardır.Tebessümleri ender görülür ama içtendir.Daha bir çok özellikleri var tabiki.Ben bu işi sevdim Berra'cım::))Başınıza ne kesildim baksana...
    Sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  21. ayyy aynı beni tarif ettin canım ya :))) bende sevdim bu işi sen arada yayınla bunları astrolog şanslı :)

    YanıtlaSil
  22. Ben Akrep:)En sevdiğim taşlar burcumun taşlarıymış meğerse:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)