Pages

5 Mayıs 2010 Çarşamba

ÇOCUĞUMA DOKUNMA(KAMPANYA)





İyiki blog camiyasındayım dedirtti bu kampanya bana!bunu her an diyorum.Bir milyon kalem blog kardeşliği altında cinsel çocuk istismarlarına karşı bir kampanya başlatmış.Bu kampanyayı ben benim duyarlı arkadaşım ÖRGÜÇANTAM'ın blogundan öğrendim. Bir milyon kalem bunun haricinde bir çok kampanyayada ev sahipliği yapmış.Böyle duyarlı insanlar olmasaydı ne olurdu bu dünyanın hali...Bu tür istismarlara karşı anne ve baba çocuğunu korkutmadan eğitmeli bence...Aile bu eğitimi verirken çok dikkatli olmalı.Çünkü çocuğu korkutarak eğitirse topluma güvensiz,içe kapanık,korkak bir birey çıkarabiliriz.Bu yüzden bunun ayarını anne baba çok iyi dengelemeli.Bu çocuklar hepimizin çocukları.Böyle istismarlara tanık olanlarda bu konuyu göz ardı etmemeli.Bu gün başkasına çocuğuna yarın senin çocuğuna Allah korusun.Ben logomu blogumun sağ tarafına yerleştirerek bu kampanyaya destek verdiğimi açıklamış oldum.Mutlaka beni izleyen arkadaşlarımın çoğu bu kampanyaya destek veriyor.Eğer duymamış olanınız varsa bu logoyu sizde blogunuzun uygun bir yerine yerleştirerek destek verebilirsiniz.Logoyu yeleştirmekteki kolaylığıda anlatmış bir milyon kalem.Daha detaylı bilgi için bir milyon kalem burada

Hepiniz Allah'a emanet olun.
Sevgiler:)

3 yorum:

  1. canım saol bende hemen bloguma koydum...

    YanıtlaSil
  2. Duyarlı arkadaşım aydınlattığın için sağol:)sevgiler:))

    YanıtlaSil
  3. canım nerdesin huhuuuuu.2 gün sesin çıkmayınca merak ediyorum valla.umarım herşey yolundadır.sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)