Pages

29 Ocak 2012 Pazar

BAŞARILI OLAMADIM:(


Kanaviçe işlemek çok zevkli.Ben üsteki işlemeyi patiskaya yaptım.Patiskaya üsteki mavi bezi teyelleyip işlemeye başlıyorsunuz.İşlemeyi bitirdik den sonra iplerini çekerek çıkartıyorsunuz.Tuhafiyelerde satılıyor ama adını bilmiyorum.Tarif üzerine aldım ama adını niye sormadım onuda bilmiyorum:(Altdaki aşçı şeması aklımı karıştırdı.Aklımı karıştıran nokta kenardaki siyah çizgiler.Dolayısıyla bu çalışmada başarılı olamadım.9,5 cm boyunda bir ahçı oldu.Bunu tabiki değerlendireceğim ama şu anada bir fikrim yok.Çok yerini işleyemedim.Üstelik mavi bezide sökemedim.
Bu şemayı bulduğum siteyi unuttum.İşlemek isterseniz buyrun.

Sağlıklı,mutlu,bol kazançlı hafta diliyorum hepinize.
Sevgiler:)

31 yorum:

  1. ismi zaten kanaviçe olarak geçiyor,o mavi kumaşın,bilimsel başka ismi yoksa son 15 yıldır okul yıllarımdan bu yana hep öyle alıyorum ben :) ayrıca kenarlarındaki o siyah yerler kontür yani işlemeyi bitirdikten sonra siyah iplikle bitiş yerlerinden yani en dıştan çerceve yapılır,etamin tavsiye ederim size işlemesi kolay hem mavi kumaşa yani kanaviçeye gerek yok hemde delikleri zorluk çıkartmıyor,siz patiskaya işlediğiniz için zor çıkmış o iplikler,patiska zaten sık dokumalı bir kumaştır,her halukarda etamini tavsiye ediyorum size..Ayrıca üzülmeyin bence başarılı olmuş..emeğiniz sağlık..Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O siyah yerlerin isminin kontür olduğunu bilmiyordum.Benim aklımın karıştığı yer kontürler bazı yerlerde çapraz.Mesela elbisede bir tek işlemeyi yarı yarıya üçken göstermiş.Yarısı mavi yarısı pembe.Pembe ile mi işlenecek mavi ile mi?Orada karışıklık yaşayınca işin içinden çıkamadım.Bundan böyle dediğiniz gibi etamin kullanacağım.Çok zorlandım.Verdiğiniz moralve bilgi için teşekkürler:)
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Gönülcüğüm sen zoru başarmışsın. Ben hep etamine işlerim,o daha kolay. Bence umutsuzluğa kapılma devam et. Etrafını siyah iplikle tek kat her çarpıya bir kez batarak kontür yapacaksın. O zaman örnek kendini daha güzel gösterir. Kolay gelsin arkadaşım !

    YanıtlaSil
  3. Canım benim teşekkür ederim.Evet aynen öyle yapacağım.En iyisi etamine işlemek.İşlemesi hem daha zevkli oluyor.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. etaminden işlemek zor ya bende işleyemiyorum, :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etaminle işleseydim daha iyi olurdu.Hobihuzur un dediği gibi patiska sık dokumalı.Zorlaştırdı işimi.
      Sevgiler:)

      Sil
  5. İlk deneme için gayet güzel olmuş. Arkadaşların tavsiyeleri de çok öğretici. Ben de heveslendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Arkadaşların tavsiyelerine uyacağım.Sağolsunlar...Paylaşmanın en güzel yanı bilmediğini öğreniyorsun.Heveslenmişken başla hemen.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. http://hobihuzur.blogspot.com/2011/12/carp-isi.html bakın benim bu yazımda işlediğim küçük kalplerin kenarına kontür geçtim.kontür herzaman siyah olmaz sizin modelde siyah olduğu için öyle dedim,ben mesela lacivert tonlarında işledim kenarlarına açık mavi ile kontür geçtim ki daha güzel dursun ve modeli ortaya çıkarsın diye.etamin zorluğu olmayan kendinden delikli bir kumaş,,bi kere deneyin vazgeçemiceksiniz :) zorlandığınız yerlerde yardımcı olurum :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bir ara etamine merak sarmış ve ısrarla bir şeyler yapmaya çalışmıştım, hevesim depreşti, teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Hevesin gelmişken hemen başla.Etamin terapi:)
      Sevgiler:)

      Sil
  8. benimde yıllaar önce bir seccade işşmişliğim var etaminle çok zevkli aslında, sizinkide güzel olmuş bence
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zevkli gerçekten.Bir an önce etamin alamk istiyorum.Teşekkür ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  9. ellerinize sağlık ilk deneme için ğüzel olmuş, hemde kanaviceyle işlemek.bende yıllardır bu carpı işini yapmıyordum.demekki kanavice hala satılıyor:)))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Satılmaz mı?çok moda hemde.
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Bence çok hoş olmuş ve ilk denemen için haksızlık etme kendine ;) ellerine sağlık..bende çok istiyorum ama daha cesaretim yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim,çok teşekkür ederim.Hepiniz moral verdiniz bana...Sende başla bence:)
      Sevgiler:)

      Sil
    2. İnş elimdeki işlerden fırsat bulursam yapacam :) küçükde olsa..

      Sil
    3. Yap canım aslında çok zevkli.Benim seçimim yanlış oldu.
      Sevgiler:)

      Sil
  11. Kaneviçeler şahane oluyorlar, Sizinki de güzel olmuş, bir sonraki daha güzel olur. Bbir fırsatını bulablirsem bende denemek istiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Etaminle daha iyi olacak inşallah.Dene bence.
      Sevgiler:)

      Sil
  12. bence de ilk kez denemene rağmen gayet güzel olmuş canım...
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  13. Şekercim, gene de fena olmamış, eh ilk deneme de hangimiz tam başarı sağlıyoruz ki...
    Arkadaşlar herşeyi açıklamışlar bana birşey kalmamış, sen çarpı işine zordan başlamışsın, kanaviçeyle işlemek bana hep zor gelir, hiç te sevmem, etamine işlemek en kolayı, öyle dene, bak ne güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Birdahaki denemem etamine olacak.
      Sevgiler:)

      Sil
  14. Ben çok beğendim. Hem modeli hem işlemeni. Ama daha da önemlisi azmini.. Eğer bu ilk çalışmaysa çok başarılı. Tebrikler canım.

    YanıtlaSil
  15. ılk kez yaptıysan daha ne olsun emegıne saglıkkk

    YanıtlaSil
  16. Bence yinede basarili canim. Ellerine saglik. Belki ikinci denemede dahada basarili olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Sayenizde yılmadım ayaktayım:))İnşallah.
      Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)