Pages

27 Ocak 2012 Cuma

KÜÇÜK MUTLULUKLAR!!!

BÜYÜK MUTLULUKLAR:)
 Mutluluk karlı,buz gibi havada çikolata yemektir:)
 Bazen aldığınız küçük şeyler,sizin büyük mutluluğunuz olabiliyor.Ben genelde küçük şeylerle mutlu olan bir insanım.Hepimiz mutluluğun arayışı içindeyiz.Kucak dolusu kimse size mutluluk getirmiyor.Yada gidip mutluluğu satın alamıyorsunuz.O nedenle mutluluğu yakalamak lazım.Ben bazen kendime alışveriş yapıyorum.Kasada hediyelik mi?hanımefendi dediklerinde.Evet hediyelik diyorum.Eve geldiğimde o şık paketi açmak,benim için mutluluk sebebi:))

Hep sağlıklı,mutlu kalın.
Hayırlı cumalar:)

7 yorum:

  1. ben de alışveriş yağarak mutlu olanlardanım :)) kendime hediye paketi yaptırmak aklıma gelmemişti..süper fikir valla :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın; paylaştıklarınıza gönülden katılıyorum, sevgilerrr...

    YanıtlaSil
  3. Zaman zaman insanın kendinide ödüllendirmesi gerekiyor..mutlu kalın hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  4. Ayyy bende geçen gün Madodan alırken kasadaki hanım kız torunlaramı dedi Ya ben 50 yaşını geçtim diye şemsiye çikolata yiyememmi:)))

    YanıtlaSil
  5. Ben de genelde küçük şeylerle mutlu olan bir insanım, ve bu yönümü de çok seviyorum.Çok yaşayalım biz:)

    YanıtlaSil
  6. Çaçaron Blog...
    Küçücük bir tokada olsa,değişiklik mutlu ediyor insanı.Kendine hediye paketi yaptır canım.Üzerine birde kocaman kırmızı kurdela:))Mis...Açması çok keyifli oluyor...Dene bak:))
    Sevgiler:)

    annemineli
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    MARİFETANE (Elif Hatice)
    Siz kendinizi ödüllendirmeseniz kimse sizi ödülledirmiyor.Takdir etmiyor.Ben bugün çok yoruldum deyip,kendinizi mutlu edebilecek bir sebep bulmanız şart.
    Sevgiler:)

    TİNTİRİŞİN ZEMBİLİ
    Kusura bakma ama ne densizmiş.Bende 43 yaşındayım.Ne ilgisi var canım yaşla.Tabiki yersin.Kendime alıyorum deseydin keşke:)
    Sevgiler:)

    reyhane
    Ne güzel.Bu güzel bir özellik.Sağlıklı,mutlu yaşayalım hepimiz:)
    Sevgiler:)

    sibeltunay
    Bende:))Hediye paketi gibi...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)