Pages

6 Ocak 2012 Cuma

SÜRMELA'NIN ŞİFRESİ TEMEL


Bu gün Sürmela'nın Şifresine gittim.Beğendim mi?beğenmedim.Küfürle filmi süslemişler.Bol bol küfür duydum.Halbuki karadenizin küfürsüz konuşu bile insanı güldürmeye yeterli.Bu uç noktaları bulamamışlar.Bu filme emek verilmiş.Oyuncularından tutunda kostümcüsüne kadar heyecanlı.Acaba beğenilecek mi?beğenilmeyecek mi?diye.Kalpler küt küt atıyor.İçinde o kadar değerli oyuncularımız var ki!ne olur senaryoyu okuyun.Mutlaka okumuşsunuzdur ama okumamışsınız gibi görünüyor.Verdiğimiz parayı hak edin lütfen.Türkiye de bir çok insan sinemaya gidemiyor.İki çocuklu bir aileyi düşündüm.Bir sinemaya gitmiş olsa.Anne baba 12 liradan 24 lira yapar.İkide çocuk,öğrenci say.12 Lira.Her biri küçük boy mısır yese.16 tl.16 da gidiş dönüş yol tutsa.4 kişilik ailenin aç karnına eve dönüşü 68 lira para yapar.68 lirayı orta kesimin sokağa atacak durumu yok:(

Sevgiler:)

17 yorum:

  1. Filmi izlemedim ama film ekibinin sohbetlerini izledim tv de.Bence de küfüre gerek yok zira ekibin anlattıklarıla kopmuştum gülmekten )

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısın,bugün gittim izlemeye,hatta güzel övgülerini aldığım için gittim,ama sonuç sıfır.
    Aynen boşa gitti param keşke çocuklarla Alvin'e girseydim dedim,
    küfürlerin haddi hesabı yoktu.
    ama oyuncular gerçekten süperdi.
    heyecanlıydılar,hatta mimikleri çok
    hoşuma gitti.konu sıfır ve yarım kaldı.

    sanırım 2.si gelecek.umarım gelmez .
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. bu filmi bende merak ediyordum artık vazgeçtim... birde çok güzel bir noktaya değinmişsin sinemalar o kadar pahalıki orta halli ailelerin sinemaya gitmesi neredeyse hayal e birde hayal kırıklığı oldumu çok kötü oluyor...
    fetih filmini bekliyorum merakla bakalım o nasıl çıkacak umarım beklentilerimizi karşılar..

    YanıtlaSil
  4. Bu filmi görmedim ama gören arkadaşım da çok memnun ayrılmamıştı.Dediğiniz çok doğru o kadar paraya değse bari...!

    YanıtlaSil
  5. Soydiklerine katılıyorum ancak o kadar cok şey var ki yazılacak neyse ;(((

    YanıtlaSil
  6. Sinemaya gitmek güzel de filmi izlemekle kalmıyor dediğin gibi. Bir de filmden sonra değmediğini düşünmek var...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok küfürlü olduğunu ben de duydum ve o yüzden gitmeyi aklımdan bile geçirmedim.

    YanıtlaSil
  8. açıkcası bu tepkiyi bende cem yılmazın filmlerine verirdim:) kesinlikle çok haklısın ben sinema tv mezunu olarak gişe için insanların kandırıldığını fragmanlarda harika görünüp içeriğinde hiç bir şeyin anlatamadığı bir çok film gördüm. buda onlardan birisi

    YanıtlaSil
  9. salon da seyredilen sinemanın keyfi hiç birşeyde yok ama film izlemeyi çok seven ben yenileri rötarlı olarak DVD yada netten izliyorum.
    bahsettiğin konu yüzünden sinema salonunda değil kendi evimin salanun da izliyorum:)

    YanıtlaSil
  10. aynen katılıyorum canım birde o parayı küfür duymak için mi verecek insanlar..

    YanıtlaSil
  11. great blog!!! following you now.. hope you could visit my blog too.. kissess!!!

    YanıtlaSil
  12. Dalgaları Aşmak
    Evet tv programlarına çıkarak çok güzel reklam yapıyorlar.Setteki anılarını anlatarak bizi koparıveriyorlar.Aslında tv programlarını izlemek yeterli.Daha eğlenceli.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    SEVGİLERİMLE
    Keşke...Çocuklara göre hiç değil.Ben Temel'ide beğenmedim.Çok yapmacık geldi.Rolüne adapte olamamış.Artık küfürsüz gülemez olduk:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    03bellinda
    Tabiki!adam ay sonunu zor getiriyor.Ailece bir filme gittiğini düşün.Riske atacak parasımı var milletin.Fetihi bende bekliyorum.İnşallah hayal kırıklığına uğramayız:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    cimcime
    Tabiki!insan kendini kazıklanmış gibi hissediyor:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Teşekkür ederim canım.Yazmak lazım.Her şeyin üstünü örter olduk.Ayıp ya:(Çarpan çarpana bizi:(
    Sevgiler:)

    Çınar
    Aslında güzel bir filim sinemada daha zevkli oluyor.Sinemayı seviyorum ben.Değmedimide üzülüyor insan.Herkes birer kere yanılıp girse filme.Tamam zaten.Valla herkes memnuniyetsizliğini yazsın bloglarında...
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Elif'in defterinden (mndlna)
    Beyazda çok güzel bir şov programı yapıyor.O küfür etmiyorda eğlenmiyormuyuz.En çok beyaza gülüyorum ben.Daha ne anası ne avradı kalmış:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    zuzu
    Cem Yılmazada hiç gülmem ben.Ne dediği belli değil.Zaten küfürsüz gülemez olduk:(Bak küfür ediyorlar ayıp,günah vs hadi ondada değilim.Küfürlede güldüremiyorlar.Küfürü o kadar gereksiz e fazla kullanmışlarki.Resmen filmi küfürle süslemeye çalışmışlar...Ama yinede olmamış.Hiç bir özelliği yok filmin.Küfür dinlemek için 12 TL verdim:(
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Benimde evde izlediğim filimler oluyor.
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    necla
    Hah işte bu!Aynen öyle.
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    dina vanessa mercado
    Hello,
    Thank you.
    I will come to visit.
    Yours:)

    YanıtlaSil
  13. Artık küfürler revaçta maalesef

    YanıtlaSil
  14. bende gitmeyi düşünüyordum ama filmi kimse beğenmiyor, daha kaliteli yapımlar var vizyonda illaki kimse kusura bakmasın ama türk yapımları için sinemaya gitmek gereksiz geliyor artık.

    YanıtlaSil
  15. reyhane
    Kesinlikle:(
    Sevgiler...

    Dürr-i Yekta
    İşte bunu dedirtiyorlar insana:(
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Güzel bir filme benziyor bakmak istiyorum bende

    YanıtlaSil
  17. ♥ NeSLiNaMe ♥
    Ben sevmedim canım ama tabiki tercih senin.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)