Pages

11 Ocak 2012 Çarşamba

BUNLARA HIIIIK MI EDİLİR?YAHU:)))

İnsan bazen sıra dışı şeylere pahallıda olsa para verir ya!işte bu mendillerde öyle oldu.Dün İstanbul daydım.Bu kağıt mendilleri PORLAND da gördüm.Daha o kadar çok çeşidi vardı ki! anlatamam.Ben aklımın kaldıklarından 4 tane aldım.Aslında çok pahallı.İthalmiş.Made in Germany:))Tane 2,90 TL.Görünce böyle desenli desenli alamadan edemedim.Oysa ki!watsons dan bir paketin içinde 20 tane düz kağıt mendile 4,5 TL verdim.Ama baksanız ya elinde sihirli sopasıyla iyilik perimiz ne güzel şans dağıtıyor:
Bunu görüp nasıl almadan ederim ben:))Kedicik nasılda transa geçmiş:)))Hi hi yoga yapıyoruz:))
Hiç unutmadığım desenlerden biridir bu.Küçükken bu desenden çok elbise dikti annem bana:)
Öpücük yağmuruna tutulmuş kurbağa prensimiz.Çok şeker ya!:)))
Ama gelgelelim bunlara hıııık edilir mi?yahu:)))
Sevgiler:)

25 yorum:

  1. Ohhh sefan olsun canım benim. O kadar güzeller ki insanın kendini bir parça şımartıp mutlu etmesinin fiyatı bence gayet makul :)Güle güle kullan; kıyıp da kullanabilirsen tabii.
    Çok öpüyorum seni; özledim de..

    YanıtlaSil
  2. Ama böyle peçeteler görsem ben de dayanamam:))
    Bayılırım, aksesuar olarak bence peçete olmazsa olmazdır. İyi bir masanın tamamlayıcısıdır.
    Ne iyi yapmışsınız almakla:)

    YanıtlaSil
  3. kurbağa prensi bizim zuzu öpmüştür bayldı arkadaş kendisine :D

    YanıtlaSil
  4. gönülçelenim tanesi ne o kadar para veremem :)) paket olsa belki ama öyle güzeller ki sana hakvermemk elde degil nasıl degerlendirceksin cnm planlarının ne yönde:)

    YanıtlaSil
  5. Ben de olsa alırdım vallahi.

    YanıtlaSil
  6. Tepehome'da da çeşit çeşit halleri var bunların ben de her seferinde 1 adet çantama atıyorum dayanamıyorum napayım:D

    YanıtlaSil
  7. denmezz çok cici bunlarrr :)

    YanıtlaSil
  8. bayıldım perili ve puantiyelisi harika.

    YanıtlaSil
  9. MODAVESAİRE
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Gülen Tezer Üstün
    Teşekkür ederim Gülen'im:)Bende özledim seni...Bir güzel kıyacağım onlara:))
    Sevgiler:)

    Semi`nin Mutlu Elleri
    Bunlar kağıt mendil ama peçete olarakda kullanılır.
    İnan hepsini alasım geldi.Gözüm karardı:)))
    Teşekkür ederim...
    Sevgiler:)

    zuzu
    Aaaa zuzum sen mi öptün onları?:))birini bana bıraksayın yahu:))
    Sevgiler:)

    maviii
    Söylediğim gibi 20 li paket kağıt mendil aldım.Belki peçete olarak kullanabilirim.Masaya renk katacaklar:)
    Sevgiler:)

    ehlikeyf
    Amanın ne desenler ne desenler:))Bayıldım hepsine...Bende aldığım için mutluyum.
    Sevgiler:)

    Elif'in defterinden (mndlna)
    Tepehome de daha farklı peçeteler görmüştüm.Bunlardan olduğunu bilmiyordum.Gittiğimde bakarım.İyi yapıyorsun canım.Dayanılacak gibi değiller ki!
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Değil mi?ama:))
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar güzeller,hakikaten insan kullanmaya kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  11. canımmm çok şeker bunlarrr. ahşap çalışmaları piyasaya çok ilginç peçetelerin çıkmasını sağladı. o puantiyeliden geçenlerde bir dükkanda parça kumaş gördüm:))) 1metrecik bırakırmıyım aldım hemen yaparım bir bebek kullanırım diye. ucundan ucundan kullanıyorum:)) puantiye olsunda nasıl olursa olsun:)

    YanıtlaSil
  12. Bunlarla dekopaj yapmalıııı :)
    Çok şekerler, diğer katlarına hııımk yapılır, ama ilk katını dekopaja ayıralım :)

    YanıtlaSil
  13. Lindoooooooo...
    amiga, vim deixar um beijo...e apreciar sua arte...
    até mais....

    YanıtlaSil
  14. hepsi de çok şeker... bayıldım:))

    YanıtlaSil
  15. bende gördüm bunları ama çok pahalı gelmişti yurtışı tatilinde gittim 4euro ya peçeteler aldım sanki ülkemin suyu çıktı yani buradan almadığıma pişman oldum kaya ile mayanın aşkları çok güzeldi..

    YanıtlaSil
  16. çok güzellerimiş ama çok beğendim bende:)

    YanıtlaSil
  17. É sua amizade que desejo lembrar para sempre e estará sempre em meu coração,
    mantendo-nos aquecidos, fortalecidos e segura de que nunca estarei sozinha.
    E é assim que eu guardo você
    Minha linda Amizade.
    E é assim que eu quero guardar...
    Como alguém que estará longe, mas sempre lembrará de mim.
    Obrigada pelo carinho nesse um ano de Viagem comigo.
    Obrigada por estar do meu lado sempre sem notar meus defeitos
    me aceitando como sou.
    Sei que deixo muito a desejar em responder a sua visita
    mais tenho cada amigo e amiga no coração.
    Me perdoe por levar uma unica mensagem para visita
    infelizmente minhas mãos não ajuda .
    Porem me sinto feliz e recompensada por quase todos entender minha situação embora infelizmente
    existe aqueles que não entende e me critica através de email sem a menor noção da minha situação.
    Já fiz varias postagens o porque ..Ao receber esse comentário
    se não souber por favor me informe no meu blog ,pois
    recebi 3 email maldosos de hontem para hoje.
    Me sinto triste e humilhada quando isso acontece isso ainda dara motivo para mim
    tirar do ar todos os meus blogs.
    Desculpa o longo comentário mais foi necesario....
    Na postagem tem uma presente desse dia que deveria ser tão feliz para mim
    ficarei feliz em encontra-lo no seu blog.
    Obrigada ,Deus esteja com todos nos nessa jornada
    que Deus me permita estar contigo por mais algum tempo ainda.
    Beijos e carinhos.
    Evanir

    YanıtlaSil
  18. Gönülcüm biz kadınlar gerçekten farklıyız.Beğendik mi mutlaka alırız.Aynı durum bendede var.Bir bakarsın pazarda maydonozun ucuzunu ararım,bir bakarsın hiç olmayacak şeye dünyanın parasını bayılırım.25 senelik sehpam var inan yenisini alsam bana daha ucuza gelecek,hemde yeni olacak.Ama ben ne yaptım marangoza etmiyecek parayı saydım.Huy işte.Yeterki biz beğenelim.Hoşcakal.
    Not:Gönülcüm sana yorum yazarken çok rahat yolluyorum.İsmimi hazır görüyorum,gmail çıkmıyor karşıma.Diğer bloklarda bayağı uğraşıyorum,üye olduğum yerler mi böyle bilemiyorum.Fikrin varsa beni aydınlat canım.

    YanıtlaSil
  19. çok şirin hepsi, iyiki almışsınız. çok mutlu olmuşsunuz çok belli:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. kozmetikperisi
    Teşekkür ederim.Kıyılacak bir şekilde:))
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Evet ya!puantiyeleri bende çok seviyorum.İyi yapmışsın almakla.İnce puantiyeli bende bulursam alacağım.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Banuca
    :))Bende düşünmedim değil.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Zininha
    Olá amigos.
    Obrigado.

    okuyan
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler
    Sende iyi günlerde kullan.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiyle:)

    Sezo bigo
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Evanir
    Olá amigos,
    Obrigado por sua visita ao meu blog.
    Não posso dizer que eu entendi muito bem o que você está digitando.
    Alguma coisa não está claro que você tenha escrito.
    Amor:)

    sibeltunay
    Aynen öyle canım.Biz kadınlar böyleyiz işte:))
    Teşekkür ederim.
    Aslında giriş yaptığında ismin her yerde görünmeli.Bana rahat rahat girdiğine sevindim.Üye olduğun sayfayla olmadığını ayrı ayrı giriş yapıp bir dene bakalım.
    Sevgiler:)

    nagehan kadıoğlu öge
    Teşekkür ederim.Mutlu olmak için büyük şeylere ihtiyacım yok.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  21. bunlara kıyılır mı hiiiiç..ne hııık etmeye nede kesmeye biçmeye..ben saklardım heralde :))))

    YanıtlaSil
  22. Evet bunlar malesef cok pahali burada yani Almanyada güle güle kullan canim en bastaki prenses lillifee cok tatlii evet :)))

    YanıtlaSil
  23. uğurböceği
    :)))İnsanın kıyası gelmiyor ama bir şekilde kıyılacak:))
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    ♥ NeSLiNaMe ♥
    Sıradışı tasarımlar her yerde her yerde aynı...Birde Almanyadan gelme...Burada pahallı olması normal artık.Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  24. gerçektende hık edilmez ki sen değerlendirirsin eminim

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)