Pages

8 Ocak 2012 Pazar

BUKLE YAPAN BİGUDİ!!!

Bu bigudi seti çok ilginç gelmişti bana.Bitenekadar.com hem nasıl kullanılacağını yazmış.Çok eğlencelide  bir video görüntülemiş.Adı üzerinde bitenekadar.com .Ürün bitmişti.Gelir belki diye takipteydim.Neyse ki geldi.Gerçekten çok eğlenceli ve pratik bir ürün.Ayrıca rulolarda rengarenk.Bukle saçları sevenlere öneririm.
Paketin içinde
8 adet büyük boy saç rulosu
8 adet küçük boy saç rulosu
2 parçadan oluşan magic leverag çubuğu.
Fiyat.9,90 TL.
 Yalnızca uzun saçlara tek paket yeterli gelmiyor.Yorumları değerlendirerek  bende 2 paket aldım.Benim saçlarımın önüde uzun olduğu  için küçük boyları kullanmıyorum şimdilik.İki paket alınca yeterli geldi.
Temiz ve hafif nemli saça uygulayın.Uygulamadan önce birazcık köpük,jöle vs sürün ki!bukleler kalıcı olsun.
Birde ben anlatayım.
1)Magic leverag bigudi seti
2)İki parçadan oluşan magic leverag çubuğunu iç içe geçiriyorsunuz.
3)Çubuğu rulonun içinden geçiriyorsunuz.
4)Diğer uçtan çıkarıyorsunuz.İşaret ettiğim yerden saçı geçirip,saçı rulonun içinden çekip çıkarıyorsunuz.
5)Kendime uyguladım.SONUÇ:)
Saçın bukle olmasını hızlandırmak için,ruloların üzerine fön makinasıda tutabilirsiniz.Mutlaka üsteki linke tıklayıp videosunu izleyin.
Diğer aldığım pratik ürünlerde burada.

Sevgiler:)

19 yorum:

  1. Bayağı beğendiğim ürün oldu.Başta bugudi seti olmak üzere bayağı birşey seçtim))) teşekkürler))

    YanıtlaSil
  2. gönlümü çeldin edinmek gerek prasa saçlarıma:))

    YanıtlaSil
  3. Gercekten çok iyimiş, kıza göstericem gelince, maşayla uğraşmaktan sabahları helak oluyor, teşekkürler, mutlu pazarlar canım

    YanıtlaSil
  4. harika görünüyor senin uygulamada çok güzel olmuş öptüm

    YanıtlaSil
  5. çok hoş bir ürünmüş canım... iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  6. Saçlarım uzunken sosis bigudi kullanırdım. Onları hatırladım şimdi. Akşamdan sarar, bütün gece buda gibi yatardım. Sabah sonucu güzel olurdu :) Güle güle kullan arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. iadei ziyarete geldim yorumun için teşekkürler canım benim
    sevgiler(zira mutlu yıllar demek için biraz geçmi ne?)

    YanıtlaSil
  8. oyyy linke bi daldım bi saattir sepete bi sürü ürün ekledim sırayla edinmek gerek. bi sürü güzel ürün var. sayende keşfettim tşkler canım. bu arada saçlar için gerçekten pratik bi ürün

    YanıtlaSil
  9. çok güzelmiş maşadan daha iyi en azından saça zarar vermez benim hep kısa olmaz ama kızım büyüyor ona alabilirim sevgiler

    YanıtlaSil
  10. konuyala alakasiz ama yazmak istedim :)
    benim o salaga verdigim cevapa sanirim sen negativ bakmissin, belkide türkler bu yüzden ilerliyemiyor dedigim icin. kendimi suclu gibi hissettim suan hatta moralim bile bozuldu diyebilirim. bircok kisi bilgisayar mühendisligini okuyor bitiriyor 23 24 yasina geliyor ama hala yardimsiz 10satir kod bile yazamaz. ben okula gitmeden, ki cocuk yasta buna merak sarmis, yardimsiz egitimsiz bircok yazilim ve bilgisayar mühendisinden daha iyim. bu konudada ciddiyim. bizim türkler cok zekiler ama asla bu bilgisayar konusunda biryere varamiyorlar. baksana biz bile microsoftun falan ürünlerini kullaniyoruz :) türkler o zaman yazilimdan(kodlamadan falan) anlamiyormu? yooo ben birsürü cok iyi yazilimci biliyorum, görüyorum sanalda bircogunuda takip ediyorum ama adamlar artik pes mi ediyorlar desem yada umutsuzlugami kapiliyorlar desem? isin sonunu getiremiyorlar. tüm bilgisayarda kullandigimiz seyler yabancilar tarafindan yazilmistir, iddasina girerim türklerin yazdigi hicbir programi kullanmiyoruzdur bunun sebebi ne biliyormusun?

    "sen basaramazsinki?, aman bosver sen yapsan nolur baskasi yapiyor ya zaten, oglum birak bos isler bunlar zaten var"

    gibi seyler dedikleri düsündükleri icin insanlarin hevesini kiriyorlar, basarilarini bile etkiliyorlar.

    negatif yorum yapacaklarina iyi gidiyorsun devam et deseler nolurdu?

    o adamin psikolojik sorunlari oldugu belli, benim verdigim kod ise yarar birseydi.

    hatta anlatma geregi bile duydum simdi.

    windows xp, vista, 7 felan bunlarin hepsi windowstur ve isletim sistemi denir bunlara. birde hepsi paralidir hatta pahali. hepsi serial veya key felan istiyor, yani satin aldiginiza dolayi bir belge gibi birsey diyebilirim, cünkü bir program satin aldigimizda bize bir ac/key/serial numarasi gibi birsey verirler yaninda, programi öyle onaylariz sonra full calisir.

    linux öyle degildir, linux hem ücretsizdir hemde tüm dünyada desteklenen ve kolay oldugu icin yazilimcilar tarafindan sevilen bir isletim sistemidir :) ama fazlasiyla komutlarla calisir.

    windowsta kimse komut kullanmaz :)
    cmd varya oda windowsun terminali diyebiliriz :) cmdte de komutlar verebilirsin, birsey calistirmak, kurmak falan icin ama kimse bunu yapmaz, windowsta programlara tikladiginda setup cikar kurarsin yada calistirirsin. linuxta isler öyle degil.

    netbeans kodlari yazmamiz icin renklendirici bir editördür. notepad ++ gibi ama netbeans piyasadaki en saglam programdir cünkü oracle tarafindan destekleniyor :) cogu eclipse gibi dandik editörler falan kullaniyorlar ama ben netbeansi kullaniyorum.

    o editörü kurmadan önce verdigim komutlari yazmamiz gerekir yani o jdk denilen seyi kurmamiz gerekir, yoksa netbeans calismaz kurulmaz.

    ben en basit yoldan anlattim 3 komut yazarak, adamin biri gelmis "komut a kod diyor" hadi onu bosverdim moralimi bozuyor, ben yanlis birsey vermedim, hatta yeni baslayanlar icin bile daha en basit yoldan anlattim. onun benim gelipte hevesimi kirmaya ne hakki var?

    herkes anasinin karinda ögrenmiyor bunlari, tabii bende herseyi bilmiyorum ama yavas yavas ögrendiklerimi bildiklerimi blogumda paylasam hatta kendim icin not alsam nolur?

    seninde o yorumunu görünce üzüldüm.

    YanıtlaSil
  11. Güzelmiş canım. Severim ben bukle.

    YanıtlaSil
  12. bide bişey sormak istiyorum blogunuzda yorumda mesela bide takip ettiklerinizde bazıları fuşya geneli mavi neden acaba :)

    YanıtlaSil
  13. Dalgaları Aşmak
    Çok güzel pratik ürünler var.Ben Darıca da oturuyorum.Burada aradığımı bulamaadığım için.İnternetten alışveriş yapıyorum.Bu alışveriş sitesi hem güvenli hemde güzel ürünleri var.Beğendiğine sevindim.
    Sevgiler:)

    yaseminkale
    Gönlünü çeldiysem ne mutlu bana:)Saçımızı pırasa yapmak için onca para veriyoruz.Kıymetini bil:))
    Sevgiler:)

    .:Hobibox:.
    Mşada çol pratik ama sürekli kullanım için uygun değil.Yani saçı yıpratıyor.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    okuyan
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Hayal Arkadaşlarım
    Evet ya!sabaha kadar yatardık ama sabah baş ağrısıyla kalkardım.Doğru düzgün uyuyamıyorsun çünkü.
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    eviminnuru
    Teşekkür ederim canım.Olurmu yılın daha başındayız.
    Mutlu seneler:)

    BynFavori
    Bloguma hoş geldin.Rica ederim.Aynı bende öyle oluyorum.Birde eş,dost aldıklarımı beğeniyor.Onlarada sipariş veriyorum.Yerleşimde Şabon tasarımcısı var.Ayarları o şekilde yaptım.Renkliliği seviyorum.Olmamış mı?
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    GÖNÜL
    Maşada bir kenerda dursun.Oda lazım oluyor ama sık kullanılmamalı.Benime maşam var ama sık kullanmıyorum.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Çirkin Hatun
    Canım benim.Çok küçüksün daha lafın nereye gittiğini hesaplıyamıyorsun.Herkes senin kadar şanslı değil.Ben kırkımdan sonra internet sahibi oldum.Yaşım 43..Anca:(Seni her zaman motive edemeyiz.Eksikleri söylememiz lazım.Anlamadan anladım diyemem.Ben yorumlarada yanlış bir şey görmedim.
    Sevgiler:)

    Ahu
    Teşekkür ederim.Alırken bu kadar güzel olacağını düşünmemiştim.Çok beğendim buklelerimi:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Selamlar

    Çirkin hatunun sayfasındaki yorumunuz üzerine sitenize geldim.
    Buarada sevgili çirkin hatun bende sana bir yorum yazdım ltfn oku,

    Bende almayı istiyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  15. yok yok gayet hoş olmuş aslında ama belli bi simetride olmayınca ne bilim bi mavi bi fuşya değilde araya karışık olunca bi anlamı var sandım ilk yorum yazan fuşya ne bilim eski üye mavi gibi gibi :D amannn boşver bana bakma sen güzel severim renkliliği bende. ilk yorumuma baktım da gecenin o saati bi sürü bi sürü deyip durmuş ne diyim kendime :D çok güldüm :)))

    YanıtlaSil
  16. Selamlar,
    Bloguma hoş geldiniz.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    dina vanessa mercado
    Hello,
    Thank you.
    I will come to visit.
    Yours:)

    BynFavori
    Bilmiyorum sende nasıl gözüyor ama bende bütün yorum yazanlar mavi gözüküyor.Blog arşivinde yeni yayın pembe gözüküyor.Gerisi mavi.Gönlümü çelenlerde tıkladıklarımda pembeye dönüşüyor.:)Gecenin o saatindeki yaptığın yorumu sevdim ben:)
    Sevgiler:)

    suzan
    Bloguma hoş geldiniz.Teşekkür ederim.Paylaşımınız için ayrıca teşekkürler.Tablolar harika...

    YanıtlaSil
  17. çok hoş görünüyor saçların.denemek lazım.bukleyi ben de çok seviyorum.saçlarım kıvırcık ama böyle bukleler daha hoş görünüyor.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  18. MARİFETANE (Elif Hatice)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ebrulikedi
    Valla ne yalan söyleyeyim.Bana yanlızca ilgiç geldiği için aldım.Ama çoK sevdim.Bukle saç yakıştı bana:)Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)