Pages

27 Ocak 2012 Cuma

YENİLER!!!

İçi elyaf ve lavanta dolgulu.Duvar süsü,oto süsü,kapı süsü,çocuk odasıkoku giderici ve magnet olarak kullanılır.
İçi elyaf ve lavanta dolgulu.Duvar süsü,oto süsü,kapı süsü,çocuk odası,koku giderici ve magnet olarak kullanılır.
Bonus kafa broş olarak yapıldı.Diğer yıldızlar yine içi lavanta ve elyaf dolgulu.Duvar süsü,oto süsü,kapı süsü,çocuk odası,koku giderici olarak kullanılır.

Bugün Darıcada kar yağıyor.Kar yağarken camın arkasında olmak çok güzel.

Sevgiler:)

21 yorum:

  1. Harikasın ve harika olmuşlar tek kelimeyle, ellerine emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  2. değişik renk ve modellerde ne güzel şeyler üretmişsin canım... ellerine, emeğine sağlık...
    dün geceden bu yana İstanbul'da da kar var... Rabbim sokaktaki tüm canlıların yardımcısı olsun...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim.Çok teşekkür ederim.Buradada kar var...Sana katılıyorum.Allah soğukta kalan her canlının yardımcısı olsun.
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Sayfan yenilenmiş çokk güzel olmuş canım.Maviş puanlar arasında maviş yıldızlar harika görünüyor.Ellerine sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Her ikisinide beğenmene sevindim.
      Çok teşekkürler.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Çok sempatikler ve özenle yapıldıkları ilk bakışta anlaşılıyor. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniz.Teşekkür ederim.
      Sevgiler:)

      Sil
  5. harikasın canım.çok güzel olmuşlar.bol satışlar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Cümlemize bol kazançlar olsun.
      Sevgiler:)

      Sil
  6. ellerine sağlık..yine döktürmüşsün :D

    YanıtlaSil
  7. Çok şeker olmuşlar ;) bayıldım..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Üstteki yıldızı çok sevdim:)) Daha da renkli çeşitler yap bence:)

    YanıtlaSil
  9. Günaydın:)
    Canım bunlar çok tatlı olmuş..renk renk kumaşlarda değerlenmiş oluyor,eline sağlık..
    evet camın arkasında olmak güzel,
    dışarıda kalanların yardımcısı olsun..
    sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeli Günaydın:))
      Beğendiğine sevindim.Amin canım.
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Elinize emeğinize saglık çok güzellerr:)Bayıldım blogunuza:)
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,
    Bloguma hoşgeldiniz.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. yıldızı çok sevdim renkleride şahanee

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)