Pages

18 Ocak 2012 Çarşamba

KAR,ŞANSLI,MENEKŞE VE NEFİS BİR TAT!!

Soğuk bir gün...Camı açıp resim çekmek bile istemedim.Kirli camın ardından çektim bu resmi.Ara sıra ince ince atıştırıyor.Tutacak gibi değil desemde inanmayın.Çünkü geçen gün bir yağdı.Yarım saatte muhteşem manzaralar yakaladım.Allahın işine bellimi olur.Ol der olur.
Benim kuzum her sabah kalkıp camın önünde yalvarıyor bana...Camı açacakmışım.Ben kalkana kadar açılmasına izin vermiyorum.Malum geçen sene bu camda üşüttüm Şanslı'yı.
Evin içini havalandırmak için açıyorum camı.Sanki geçen seneyi o da hatırlıyor.Cam açık olduğu halde çıkmak istemiyor.Cam açık olacak ama:))
Yaz ve bahar mevsimlerinde camın önüne örtüsünü koyuyorum.Bütün gün bu camın önünden seyrediyor gelen geçeni.Özledi yavrum o günleri.Anasıda özledi:))Güneşimi istiyoruuuuuuuuuuuuuuuuuuum:)
Camdan beraberce biraz baktık.Yanında olmamı seviyor.
Daha sonra camı kapatıp odama çekilince,aynı pozisyon bu:))Yine yanımda yerini aldı.Daha sonra yalvarıp,tarandı.Tarandığı yer süpürüldü.Yemek yedi.Ben bu postu yazarken Şanslı yine yanımda yerini aldı.Arka dönük:)))
Bu menekşeyi amca kızı bana hediye etti.Aldığımda mor çiçekleri vardı üzerinde.İnanılmaz güzeldi.Zorla güzellik olmuyor.Bize geldi geleli hızla solmaya başladı.Evler yakın olsa çiçeği geri götüreceğim.Sevmedi beni:(Küstü bana...Çok üzülüyorum bu çiçeğe:((
Son gelişme!Bu hamur kızartmasını üst komşum Gülbahar getirdi.Böyle bir şekil mi olur ya!ne güzel değil mi?sıcak sıcak kızartmış,bir tabak dolusu getirdi.Tadı da çok güzeldi.Bak Gülbahar'cım o tarif buraya gelecek:))Tarif daha sonra sizinle paylaşılacak:))


Sevgiler:)

21 yorum:

  1. minyatür karadeniz ekmeği olmuş bu ya çok harika görünüyor :D

    YanıtlaSil
  2. Sen demesen kardan haberim yok, baktım şimdi yağıyor, menekşeler beni de sevmez:(

    YanıtlaSil
  3. Şanslı! Gerçekten şanslısın sen nazar değmesin. Tatlım benim:)

    YanıtlaSil
  4. halam banada menekşe hediye etmişti oda beni sevmedi hemen soldu öldü :(

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı bir pofuduk bu:) Minnoş"un da vardır poposunu dönüp yatmaları;)) Camdan ka.maya çalışmıyor muu,

    YanıtlaSil
  6. nım çekti çok güzel görünüyor.kedişine de bayılıyorum...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. ay ne şeker bir kızartma o öyle.
    şanslının da keyfine diyecek yok doğrusu.tabii bulmuş böyle melek gibi anneyi ayrılmaz yanından

    YanıtlaSil
  8. canım manakşeni peteğin yanına hatta üstüne bir yere koyup toprağını sıcak tutmaya çalış,düzenlide sulama yapıyorsundur zaten,inş eskisi gibi çiçeklenir :)

    YanıtlaSil
  9. Manzara ve onu izleyen Şanslı harika...

    Diyetteyim, bakmam o kızartmaya; menekşe yerimi değiştir der gibi mi bakıyor? Bana mı öyle geldi?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. zuzu
    :))Evet çok sevimli ayrıca:))Ham ham yaptım bile:))
    Sevgiler:)

    reyhane
    Blogların en güzel yanı:))Menekşe için üzgünüm:(Zorla güzellik olmuyor...
    Sevgiler:)

    Begonvilli Ev
    Mırk mırk:))

    sema
    Ayyyy!çok üzgünüm canım.
    Sevgiler:)

    Boncukçu
    :))Çok güzel tüyleri var...Pamuk ablası pamuk.Arkasını dönüp uyuması beni çok güldürüyor.Cam biraz yüksek,denemiyor Allahtan kaymayı.
    Öptük seni ve Minnoşu:)
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Şekle baksana,can çekmeyecek gibi değil ki!ellerine sağlık komşucuğumun.
    Sevgiler:)

    ebrulikedi
    Hiç sorma.Bayıdım şekline,şemaline,tadına...Alınacak o tarif sizede gelecek hiç merak etme canım...Şanslı çok keyifli Allah bozmasın.Bir canının kıymetini biliyor sorma.Minnoş iyidir umarım.Çok naziksin canıııım.
    Seni ve Minnoşu öptük.
    Sevgiler:)

    MERVENİN KIRMIZISI
    Aslında peteğin üstündeki camın pervazına koyuyorum.Resim çekmek için getirdim oraya.İnşallah kendine gelir.
    Sevgiler:)

    aysema
    Ay kıyamam:(Diyet sıkıntı.Menekşe aynı öyle bakıyor.Çekim için orada.Aslında cam kenarında,ışık alan yerde ve kalorifer peteklerinin hizsında yerini alıyor hemen.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  11. canım benim yakışıklı oğlum senin yeşil gözlerine kurban olurum maşallah.

    ekmek şeklinde ne güzel olmuş o öyle:))

    menekşeyi çok severim ama benim evimde de olmadı:(

    YanıtlaSil
  12. maşallah Şanslıma... nasıl da güzel kuzum benim:)
    güneşi ben de özledim:)
    bence de o tarif buraya gelsin:) ellerine sağlık Gülbahar Hanım'ın.
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  13. ÖRGÜÇANTAM
    Mırk mırk:))
    ................................
    Bende bayıldım.Şekline şemaline.Minyatür emek:))
    Menekşe çok hassas bir çiçek.Yerini sevmezse sararıp soluyor:)
    Sevgiler:)

    okuyan
    Teekkürler canım.Güneş özlenmez mi?Yaz gelsin biran önce.O tarif gelecek:)))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar,
    Blogger kardeşlerimden Küçük Hala, : “ara ara ses veriniz ki bizi merakta bırakmayınız” demişti. Ben de onun önerisine uyarak bir ses vermek istedim. Sizlerle beraber olmak, karşılıklı ziyaretlerde bulunarak yorumlar yazmak müthiş derecede çok güzel sosyal bir aktiviteydi. Gönül, elbette böyle sosyal bir paylaşımdan vazgeçmek istemiyor, ama ne yazık ki bir müddet daha aranızda olamıyacağımı üzülerek bildirmek isterim.
    Hepinizi çok seviyorum. Selam ve dualarımla birlikte sonsuzluğun Sahibi’ne emanet olun.
    Recep Altun

    YanıtlaSil
  15. Minik ekmekcik nefis görünüyor afiyet olsun size...

    YanıtlaSil
  16. ellerıne sglık...o pofuduk pısıyı yerım ama bennnnnnnnn cok tatlııı

    YanıtlaSil
  17. Recep Altun;
    Merhabalar,
    Recep bey ne iyi yaptınız.Ne ince bir davranış.Çok teşekkür ederim.Umarım her şey yolundadır.Lütfen fazla özletmeyin kendinizi.
    Sizde Allaha emanet olun.
    Selamlar,saygılar:)

    MARİFETANE (Elif Hatice)
    Bizde çok sevdik:))Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Teşekkür ederim canım.Ye ablası:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. benim de menekşem yaklaşık 8 aydır çiçek açmıyor... ne yapsam bilmiyorum ki...

    YanıtlaSil
  19. EMİNE ÖZTÜRK
    Açmasa razıyım.Gözlerimin önünde eridi bitti:(
    İnşallah senin menekşe şenlenir.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. yaaaa ben bu şanslıyı yemek istiyorummmm,ısırmak istiyorum,mıncırmak istiyorum:)) menekşene üzüldüm,bende hiç çiçek bakamam:( hamurun şekline bayıldım,tarifi bekliyorum...miyawwwwww bir dur behlül ya uffff in masadannnn....

    YanıtlaSil
  21. Gül den Dökülenler
    :))Al mıncıkla ablası:))Bu çiçeklerin dilinden anlamadım gitti:(Çok seviyorum ama kendilerini.O tarif buraya gelecek:))Behlül üzme anneyi ama...Öptüm yakışıklıyı ve seni...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)