Pages

21 Ocak 2012 Cumartesi

SON ALDIKLARIM!!!

Pilastik ürünleri hiç sevmem aslında ama bu çerezlikler çok pratik geldi bana.Ayrı ayrı kaseye gerek yok.Ortaya çerez koyuluyor.Yan açık üç bölmeden yemişlerin çöplerini atabiliyorsunuz.Ayrıca kaseler küçük de değil.Birde yeşil rengi var.Fiyatı 5.90 TL.Bu fiyata 3 adet çerezlik geliyor.Ben iki tane sipariş verdim.Renk seçimim yavruağzı ve sarı oldu.
Senede bir mause alıyorum.Makara kablolu mause lar var ya!ondan kullandım bu güne kadar.Makara kablolar ne çabuk bozuluyor.Bir taraftan sararken,diğer taraftan sarmıyor.İşlevinide bir senede bitiriyor.Bu sefer kablosuz aldım.Şimdilik iyi,ne kadar kullanacağım önemli.Bunuda ileriki günlerde paylaşırım sizlere.Fiyat 17.90 TL.

Diş macununu ortadan sıktın takıntısı olanlar için diş macunu sıkacağı.Tabi ki ortadan sıkılmasa iyi olur ama böyle bir takıntımda yok.Sıkacak da dudak figürü kullanmışlar.Büyük kolaylık.Sipariş veriyorsunuz ikisi kırmızı,ikisi pembe olarak 4 adet geliyor.Fiyat 5.90 TL.
Bunların hepsi burada

Kalemler ise hediye:)

Sevgiler:)

18 yorum:

  1. güle güle kullan canım çok güzel cicilerin.dudak harika .hemen inceliycam...

    YanıtlaSil
  2. cnmm merhaba :)) şanşlı bana da şanş getirisn :))
    ne kadar güzel hesaplı bi alışveriş yapmışsın hiç netten bişey almadım sana çok özeniyorum valla:)) bende geçen kablosuz mause ve klavye baktım pek sevimliler hemde normal boyuttan daha ufak bana da lazım ya :))) güle güle kullan hepsini
    not:yemişleri fazla kaçırma aman dikkat:))

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan. Dur ben bir gezeyim orayı:)))

    YanıtlaSil
  4. çerezlikler için de bende plastik değişik şöyle ikili bir parca almıştım.
    macun sıkacağını pazarda görmüştüm ama kaça hiç sormmadım.
    benim mause kablosuz ve de çok memnunum nerdeyse bir sene bitti sorun çıkarmadı.fiyatı uygun almışsın daha pahalılar diye biliyorum.:)
    güzel günlrde kullan aldıklarını

    YanıtlaSil
  5. Çok şekerler Özellikle çerezliklere bayıldım Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. Her birini iyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  7. sağlıkla kullan tatlım hepsi de çok güzeller macun sıkacağı harikaymış:)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan cnm macun sıkıcağı çok iyi düşünülmüş :)

    YanıtlaSil
  9. SMİLENA
    Teşekkür ederim canım.İncele çok pratik ürünler var.

    maviii
    Merhaba,
    Çok şanslıdır...Şans getirsin inşallah.Ben netten mecburen alışveriş yapıyorum.Darıcada her şeyi bulamıyorum.Bulamadığım her şeyi netten alıyorum.Mause un fiyatıda uygun.Teşekkürler.
    not:Çerezlerin boyutu beni korkutmadı değil:))Dikkat etmeliyim...

    Nedret
    Gez canım ya!süper pratik ürünler var...

    sezobigo
    İnşallah benim mausede sorun çıkarmaz.Bıktım valla mause almaktan:(
    Teşekkür ederim.

    Yelda
    Teşekkür ederim canım:)

    okuyan
    Teşekkür ederim canım:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Teşekkür ederim canım.Kesinlikle:)

    Berra
    Teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  10. Canim bu aralar bloglarda bu sorun var bendede var bu sorun. Ayarlardan ve tasarim kayit yerinden baktinmi ?

    YanıtlaSil
  11. Çok şekerler güzel günlerde güle güle kullan

    YanıtlaSil
  12. ♥ NeSLiNaMe ♥
    Tek tek yorum seçeneğinde var bu sıkıntı.Bende mecburen eskiye döndüm.Biraz beklemek lazım oturana kadar sanırım.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Mutluanne
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Çerezliklerin rengi de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  14. gule gule kullan cok sekerler kesınlıkle

    YanıtlaSil
  15. iyi günlerde kullan. çerezlikler gayet kullanışlı.
    olur mu hiç üç kulak demeyin, oluyormuş işte. üç kulaklı çerezlik:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Ahu
    Evet birde yeşili var...Yemiş gibi renkleri var:))Çokda kullanışlılar.Yalnızca elde yıkamak gerekiyor.
    Sevgiler:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    AsOrTiK
    Teşekkür ederim canım.Gördük üç kulaklıları:)))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. harikalar güle güle kullan

    YanıtlaSil
  18. GÖNÜL
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)