Pages

5 Ocak 2012 Perşembe

EKONOMİYİ GÜÇLENDİRDİM:))


Bir ara yüksek bel pantolon bulmak çok zordu.Hala çok rahat bulamıyorsunuz.Daha çok düşük bel pantolon var.Ben ise düşük bel pantolonları kaldırdım hayatımdan desemde bir tanesini ablam kaptı elimden.Hayır bu sana çok yakışıyor.Bunu çıkarma elinden deyip sakladı.Düşük bel pantolonlar hiç rahat değil.İnsanın fiziğini bile bozuyor diyebilirim.Alt karın yapıyor kişiye...Eğilip,doğrulamıyorsun.Valla istersen bunlarla takla at.Birde likra özelliği var.colin's den aldığım bu kot pantolon 30 TL.İndirime girmiş.Almak isteyen fırsatı kaçırmasın derim.Üste çok güzel duruyor.Valla size bir sır veryim mi?geçen gün bu pantolonu giyip gezmeye gittim.Belindeki etiketi çıkarmayı unutmuşum.Allahtan tişörtüm uzundu:(
Bu kot pantolonluda Mavi'den aldım.Bu pantolonunda likra özelliği var.Bunuda 109 TL ye aldım.Mavi'den ilk defa pantolon alıyorum.Kalıp süper gerçekten.Verdiğim paraya değdi diyebilirim.
Giysimi elden çıkarmadan önce düşünürüm.Bu tişörtümün yakası baştan zorla geçiyor.Başımdan geçirdiğimde mosmor kesiliyorum.Tişörtü birde çıkarmak var:)))Giyerken de çıkarırken de saç baş dağılıyor.Harptan çıkmış gibi oluyorum:))Yakayı çocuk için kesmişler sanki.İçerideki parçayı çıkarınca tam benlik oldu.Oh dünya varmış dedim.Ben bunu bu zamana kadar niye düşünmemişim?

Sevgiler:)

20 yorum:

  1. Türkiye seninle gurur duyuyor:)

    YanıtlaSil
  2. cicilerin hayırlı olsun..mavinin kotları gerçekten çok kaliteli verdiğin parayı fazlasıyla hakediyor.güle güle kullan hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. keısnlıkle haklısın dıkkat ettıysen etraf sımıt gıbı bellı gencecık mınık mınık kızlarla dolu cunku sureklı dusuk bel gıyıyorlar ve fızıkler ortada...he bırde daracık .)) ara sıra gıt tabıı ama unıforma gıbı yapısmasın yahu :)) yazık fızıklere..neyse pantalonlarını sevgıyle ve gule gule kullan sevındım ıstedıgın gıbı model bulmana...tısortun ıcınde supersın ohh rahatların:)))

    YanıtlaSil
  4. güle güle giy canım bende kot delisiyimdir ..cok rahat edeceksin eminim :) tişörtünde çok şık olmuş ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  5. Gönül çelen, ben yıllardır Mavi kullanıyorum. Mavi`yi kullandıktan sonra başka marka kullanmak istemeyebilirsiniz.(Mavi reklamı gibi oldu:))
    Güle güle eskitin:))

    YanıtlaSil
  6. iyi ğünlrde ğiy canım...

    YanıtlaSil
  7. güle güle giy canım.düşük bel gerçekten felaket.insanın her yeri meydanda.

    YanıtlaSil
  8. Evet bende kot pantolon uzun seneler giyinmedim malumm kilodan dolayı ama maviden tam istediğim gibi ve cuk diye oturan kotu buldum şimdiye kadar geçen zamana üzüldüm :)) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  9. Çaçaron Blog...
    Teşekkür ederim canım
    Sevgiler:)

    Elif'in Terazisi
    Farkındayım:))
    Sevgiler:)

    sema
    Görünüşte aynı gibi duruyor ama mavide birşeyler var sanki.
    Sevgiler:)

    Kokosss ;))) kelebek
    Evet ya!düşük bel gencecik kızların bile tipini bozmuş.Bel kalmamış kiminde.Niye çıkardılarki bu düşük beli:(Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    zuzu
    Çok rahat ettim zuzum.Yere bir şey düşünce nasıl alacağım diye endişelenmiyorum en azından.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Semi`nin Mutlu Elleri
    Reklam değil canım tavsiye:)Banada öyle geliyor...
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    halime
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkür ederim canım.Son zamanlarda düşük beli iyice abartmışlardı.Bir ara yüksek bel hiç yoktu.Şimdi bir iki var artık.Kotlarda çoğunluk düşük bel yine:(
    Sevgiler:)

    haskumaş
    Teşekkür ederim.İstediğin gibi bulmana sevindim.Sende iyi günlerde kullan.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. iyi günlerde kullan cicilerini:)
    tişörtün v yaka çok daha hoş olmuş bence:) ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  11. Bende yıllardır düşük bel giyordum ve alıştım dogrusu :) şimdi yüksek bel çıkınca bocaladım sanki yakışmıyor gibi geldi ama onada alışıcaz.

    Aldıklarınız çok güzel, tişörtte kotlarda, mavi zaten iyidir, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. sağlıkla giy canım bluzu süper olmuş .yi fikir.
    düşük bel pantolonlar konusun da haklısın Uzmanlara göre giyenler 10 ıl sonranın bel fıtığı hastaları diyorlar. birde yan kısımlar çok çirkin duruyor herkese yakışmıyor bence.

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan aldıklarını arkadaşım, Mavi gerçekten kotta bir numara ama çok çabuk salıyor. Alırken bir beden küçük almalı;))

    YanıtlaSil
  14. Oh oh sefan olsun, colin'se gideyim bakim bugün..

    YanıtlaSil
  15. iyi günlerde kullanın cicilerinizi:))
    maviyi ilk kez almışsınız ama bundan sonra sürekli alabilirsiniz, çünkü kalıpları, kalitesi gerçekten harika. iyi bir seçim olmuş... t-shirt düşünceniz müthiş:)) hem kullanışlı, hem model değişmiş, mis gibi:))))
    sevgiler

    asortik

    YanıtlaSil
  16. okuyan
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Aslı
    Düşük bele alışkınsan sorun yok.Evet yakışana yakışıyor gerçekten ama vücut yapısını bozduğuda bir gerçek.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    Herkese yakışmadığı bir gerçek.Yakışan yakışmayan herkes giyiyor.Hafif etliysen bile yanlar fırlıyor...Aynada iyice bakmadan giymemek lazım.
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    kalemperest
    Teşekkür ederim.Likra diye bilmeden küçük aldım.İyi yapmışım öyleyse.
    Sevgiler:)

    reyhane
    Uğramakta fayda var canım.Teşekkürler.
    Sevgiler:)

    nagehan kadıoğlu öge
    Farkı yalnızca fiyatı değil gerçekten.Süper kalıbı var,dediğin gibi.Boşuna fiyatını yüksek tutmuyorlar.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. güzel günlerde giy canım:) rahatlık gibisi yok:))

    YanıtlaSil
  18. güle güle eskit hepsini canım
    bende colins ten aynı pantalonu aldım
    evet çok rahat ve kaliteli ama malesef saldı:(
    bir beden küçüğünü alsaymışım keşke dedim ayrıca ben kasım ayında almıştım ve 60 liraydı:)
    sen kardasın:)

    YanıtlaSil
  19. 03bellinda
    Teşekkür ederim canım.Kesinlikle:)
    Sevgiler:)

    dilek
    Bloguma hoşgeldiniz.Çok teşekkür ederim.Sende iyi günlerde kullan.Allahtan satıcı beni uyardı,bir beden küçük aldım...O nedenle ben şimdilik memnunum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)