Pages

17 Ocak 2012 Salı

KEDİ FİGÜRLÜ PUFUDİK YASTIK!!!

Dün başlayıp,bugün bitirdiğim yastığım.Yastık çalışması baya bir uğraştırıcı.Belki de ben çok detaycıyım o yüzden çok uğraştım.Yaptığım yastık kılıfına en altta solda görüldüğü üzere şilte diktim.Olmazsa olmazdı.Yastık kılıfının arkasına da düğme ile iliklemek için  üç tane ilik açtım.Bu sayede her yıkamada yastığın tamamını yıkamaya gerek kalmayacak.Hem şilte dikince istediğim gibi durdu.Şiltenin içine de bocuk elyaf doldurdum.Bu sayede yastık basık bir görünüm almayacak.Yastık kılıfına polar kumaş,diğer renkli detaylara keçe kullandım.

Sevgiler:)


15 yorum:

  1. :) Cok sevimli yaa.
    O göz kirpisi ve dilinin yana dogru olusu pek bir sirinlik katmis :)
    Eline saglik,sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. aa bu çok güzel olmuş eline sağlık çok beğendimmm

    YanıtlaSil
  3. Acaip şeker olmuş, canım benim ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli olmuş emeğine ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. gözlere bak :) çokkk şeker bişey olmuş bu gönülçelenim:)

    YanıtlaSil
  6. Tam kediseverlere göre çoook şirin:)

    YanıtlaSil
  7. ay serseri buuuu:)) senden aldığım anahtarlık ve broşumu bilem hala kullanıyorum ben yaaaaa:))

    YanıtlaSil
  8. tahmin etmiş olmalısın ki ben buna bayıldım, bittimm:)))
    öyle şeker ki... ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  9. kedi işte ya, neye yakışmaz ki, çok sevimli, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Çok sevimli olmuş yastığınız:)
    Düğmeli yapmanız da gayet kullanışlı hale getirmiş yastığı.

    YanıtlaSil
  11. Cok seker bi yastik olmus kuzen,sevimli kedii:)

    Ozge

    YanıtlaSil
  12. KelebekGibi
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    Dürr-i Yekta
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    bahar006
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    MARİFETANE (Elif Hatice)
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    maviii
    Teşekkürler maviiim:)
    Sevgiler:)

    Begonvilli Ev
    Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    Gül den Dökülenler
    Teşekküerler canım.Kullan ya!ben onların hala yenilerini yapıyorum.İyi günlerde kullan.
    Sevgiler:)

    okuyan
    :))Tahmin etmezmiyim:)Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    mermaid
    Her şeye yakışıyor:))Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Semi`nin Mutlu Elleri
    Teşekkür ederim.Yalnızca görsel olmasın aynı zamanda kullanışlıda olsun istedim.Yastığı bu doğrultuda yaptım.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Adsız ÖZGE:))
    Beğendiğine sevindim canım.Buradan İstanbulda ki yengeme,kuzenime,eşine ve Defneme selam eder,içinde sende olmak üzere hepinizin yanacıklarınızdan öperim:))

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık canım bende de çok şirin bir model var bekliyor bakalım:)) uygun kumaş bakacağım şu kırışmayan terletmeyen cinslerden bebiş yastığı gibi.dosyamda bulayımda sana maille göndereyim:)

    YanıtlaSil
  14. Bu ne sevimli kedi insanın sarılası geliyor:))
    Ellerine sağlık bol kazançlar diliyorum

    YanıtlaSil
  15. ÖRGÜÇANTAM
    Beğendiğine sevindim canım.Bulursan beklerim.
    Sevgiler:)

    serap
    Sarılıp uyumak için yaratıldı:))Pufudik fufudik:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)