Pages

14 Ocak 2012 Cumartesi

KİM DEMİŞ DARICADA KAR YAĞMAZ DİYE!!!

 Darıca da fazla kar yağmadığını söylüyor çevre...Bende atıştırırken fotoğraflayayım dedim.
 Tam atıştırmaya başladı,çok nadir kesilen elektiriğimiz kesildi.Dolayısıyla doğal gazda kesildi.Ablam bir çok mumu tepsinin içinde yakıp salona getirdi.Salonun kapısını da kapadık.Elektrik gelene kadar ısıyı korudu.
 Yarım saat sonra manzaramız değişti.
Bu manzaraların hepsi evimin camından çektiğim görüntüler...
Şu anda sitedeki bütün çocuklar karın tadını çıkartıyorlar.
Hatta Kamer den camıma bir kar topu geldi.

Sevgiler:)

17 yorum:

  1. aa bayağı yağmış hatta tutmuş bile:)
    bizim buralarda yağmadı ama elektriğimiz kesildi daha yeni geldi..sizin oradaki çocuklara da gün doğdu böylece:)karın tadını çıkarsınlar belki bi daha yağmaz.
    Sevgiler,mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  2. süper yaa:))
    bir antalyalı olarak içim gitti canım yaa...
    bizim içinde bu görseller bu hetecanı yaşatıyor:)
    yapıştık kuzucuklarla ekrana:)
    daha çok görselll lütfeenn!!
    kucak dolusu sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. Yılın ilk karını ben de bugün görmüş oldum İstanbul'da:)
    Elektrikler bizde de gitti.
    Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  4. elektrik neden kesildi acaba. genel bir kesinti vardı. evinizin manzarasıda çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  5. Tepsideki mumları görünce kına gecesinden sandım:)
    ahh birde gürül gürül yanan soba üzerinde ıhlamur kaynayan çaydanlık ve küllerin içinde patatesler de olaydı camı açıp seslen hemen ben bir şekilde ışınlanırım:)))

    YanıtlaSil
  6. Noyumberry
    Doğru söylüyorsun.Çocuklar tadını çıkadılar.Yarın yağmıyacakmış.
    Sanada mutlu hafta sonları:)

    birtutamkekik
    Yarın kar yağmayavakmış ama yağdığı zaman görüntüler yayınlarım.
    Sana ve çocuklara sevgiler:)

    okuyan
    Haberlerde gördüm.İki kar yağdı.İstanbul karışmış yine.Pazartesi kar yağışı tekrar başlıyacakmış.
    Sevgiler canım:)

    Zeynep Özmen Ünlü
    Sistemde çökme olunca çevre il ve ilçeleri etkilemiş.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    serap
    :))Ablam bir kına gecesi türküsüyle girdi salona zaten.Evet kına gecesini hatırlatıyor.Kar yağarken çay ve patates aranır deği mi?ışınlanmaya hazır ol:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. bugün bir çok yere kar düşmüş ne güzel
    yeni yılda bembeyaz umutlar getirsin beraberinde
    sevgiler, dostçakal

    YanıtlaSil
  8. süper manzara :)

    akşam üzeri pendik civarınada kar yağdı ama hiç tutmadı :( sonunda karın yağışını izleyebildim :)

    YanıtlaSil
  9. görüntüler çok güzel canım kesinti arası kar yağışı oh ne güzel:)

    YanıtlaSil
  10. Yağar tabii Darıca' da da kadar hatta bir defasında biz Gebze' ye işe geldik de yoğun karda Darıca' dakiler gelemedi:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzelmiş manzara canım.hala var mı kar.bakalım yarın ne olacak.kar bekleniyormuş ya.tadını çıkarın canım.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. Nesli
    Merhabalar,
    Bloguma hoş geldiniz.Teşekkür ederim,bimukabele...
    Sevgiyle:)

    sema
    Teşekkür ederim.Evet İstanbuldada yağmış...Yağmışken azıcık tutsun.İnsan ayrı sevinçlerin içine giriyor.Felakete dönüşmedin ama.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :))Aynen öyle canım.İyi geldi valla:))
    Sevgiler:)

    reyhane
    Valla çevre yağmıyor değince,artık hiç kar göremeyeceğim sandım.Mühürü bastın ne diyeyim:))
    Teşekkür ederim canım.
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkür ederim.Bugün yağmadı.Ama yerlerde kalmıştı kar.Dün çok güzeldi.Baklım.ümidimiz yarında:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzell keyfini çıkar sen de benim gibi.

    YanıtlaSil
  14. Çınar
    Bugün yine yağdı ama bu kadar tutmadı.Bakalım bekliyoruz.Olanın tadını çıkarıyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Ablacım sana dışarda olduğumu göstermek istedim , o yüzden kartopu atım camınaa . :)
    Sende çıktın tabi. :) Burda Büyükçekmece'de çok kar var . Ordada öyleymiş galiba . Kocaaman öpüldünüz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kamer'cim dün akşam sitedeki çocuklarla ufak bir kartopu savaşı yaptık...15 kadar çocuk beni hedef alınca ağabeyim tarafından kurtarıldım:))Evet buradada çok kar var.Bende kocaman öptüm.Karın tadını çıkartın.
      Selamlar:)

      Sil
  16. Her zaman öyle ablacım bizde eve geldik ama kar kalmamış öyle oynancak gibi. Büyükçekmece'de baya oynadık altımızda tepsiler falan kaydıkda yani güzeldi. :) Neyse bir daha yağarsa seni dışarda görmek istiyorum.
    Biliyosun ben hep ordayım kar yağdığı sürece. :) ♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)