Pages

28 Ocak 2012 Cumartesi

İSİMLERİMLE YAŞAYAYIM:))

Biz beş kardeşiz.Ben dört numarayım.4 kardeş aynı jenerasyonun çocuklarıyız.Kardeşimle aramda 10 yaş var.En büyüğümle aramda ise altı yaş var.Sonuçta dört kardeşi annem kısa aralıklarda dünyaya getirmiş.Dört kardeşin yaşları birbirine yakın.Herkesin bir adı var değil mi?Hatta adının yanında bir göbek adı var kiminin.İsim çok önemli.İsmimi seviyorum.Ayrıca bu nedenle onlara duacıyım.Beş kardeşin isimide güzel.Ben çevrede görüyorum.Çok acayip isimler koymuşlar.Bir kaç örnek vereyim.Şeyime,yosma vs.Aileme dua etmekte haklıyım değil mi?Bunun  yanı sıra birde göbek adları var.Bakıyorum çevremde benim göbek adım şu dediklerinde,bende anneme takılmak adına.Anne,benim göbek adım var mı?diye sordum.Annemde olmaz mı?kızım Ayşe deyiverdi.Üzerinden baya bir zaman geçti.Göbek adlarına geldi yine konu.Anne,benim göbek adım var mı?dedim.Olmaz olur mu?kızım dedi.Bu seferde Semra deyiverdi:))Üzerinden uzun bir süre geçti.Anneme aynı soruyu yine yönelttim.Olmaz olur mu?kızım dedi.Havva dedi:))Bugün sordum...Olmaz olur mu?unuttum bir düşüneyim...Düşündü düşünü...Fatma dedi.Fatma anamızın ismini koyduk sana dedi.Sen çok yaşa emi anneciğim.Benim kadar şanslı var mı?Blog ismimle beraber 6 tane ismim var.Sıradaki isimler gelsin:)))

Arasında en sevdiğim isim GÖNÜL:)

Sizin göbüşünüze yönelttiğiniz bir ad var mı?:)))

Sevgiler:)

37 yorum:

  1. Oh oh isim bolluğundayım diyosun yanii.Benim göbek adım da Meryem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Hiç sorma...Meryem güzel isim.Bu isimde arkadaşım var.Memnun oldum.Benimde Ayşe,Semra,Havva,Fatma:)))
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Anneniz çok yaşasın emi, çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım.Kadıncazın yakın aralıklarda çocukları olmuş.Göbiş adıyla mı?uğraşacak...Bize neden göbek adı koymadın der diye.Her seferinde başka bir adla karşıma çıkıyor.Benim bu çok hoşuma gitti.Anneye takılmaya devam:)))
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Biz 3 kardeşiz ve dediğin gibi 3'ümüzün ismini de beğenirim:) Arkın, Aylin, Ayşım. En ufakları da benim, gerçi artık ufaklık mı kaldı:))
    Göbek adıma gelince doğduğum hastane Zeynep Kamil olduğu için klasik olarak Zeynep oluyor sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçünüzün ismide güzel canım.Allah razı olsun anamızdan babamızdan.Zeynep ismini çok severim.Ayrıca annemin ismi Zeynep:)
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Bu arada annen tüm beğendiği isimleri sana göbek adı olarak kullanıyor dönüşümlü olarak ne güzel işte:)) Annemin adı da Semra bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))Aynen:))Göbüşüme koyduğu isimlerde güzel:))Eski isimleri seviyorum.Semra güzeeeeel:)

      Sil
  5. Anneler bir harika:))Annenin ellerinden öperim.Göbek adının birinden adaşız:))

    YanıtlaSil
  6. İsmimi bende seviyorum. 16 ay büyük ablam var Yeşim onun ismine uygun olsun diye anneannem YAŞMAK istemiş. Annemde çocukla dalga geçerler diye Yelda koymuş. Göbek adım 37 senedir sabit :))))))))) TUĞBA. Belkide çok çocuk olunca annen karıştırmıştır :)))))))))))))))))olsun hepsi çok güzel yinede. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin kendi ismini sevmesi çok önemli.Bencede çok güzel ismin var.Yaşmak iyiki koymamışlar.Annen bu konuda haklı.Yeşim yeğenim var.O ismide seviyorum.Tuğbada çok güzel.Sabit olması iyi.Ben ne ile karşılaşacağımı bilmiyorum:)))Belli ki annem göbüşüme isim koymaya vakti olmamış:)))Sonradan koydukları güzel dediğin gibi.
      Sevgiler:)

      Sil
  7. Annen cok sekerimis mutlu hafta sonlari hepinize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım.Sanada mutlu hafta sonları.
      Sevgiler:)

      Sil
  8. Ay ben seni eksikli bırakmamak için isim uyduran anneni seveyim:)) Öp benim için:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Aynen öyle:))Çok tatlı ya!Keyifle öperim:)
      Sevgiler:)

      Sil
  9. Çok şekeeer :) Göbek adın nufusta kayıtlı değil demek ki, zaten hep sorun olur nufusta yazınca...
    Eh sen de seç beğen al :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Zoraki koyulan göbüş adları bunlar.Seçmeceeeee:))
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Güldürdün beni bu saatte canım, İsminle yaşa diiyelim Gönülcüm:)

    Bu arada sayfamda bir çekiliş var, katılırsan sevinirim. Sağlıkla kal.

    2.Çekiliş çok zarif ve hatırası olacak hediyesi var (tıklayın)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Teşekkürler:)Gördüm yarın blogumda yayınlayacağım.
      Sevgiler:)

      Sil
  11. ben ismimi pek sevmemle birlikte göbek adımı severim
    öznur:)
    bu arada annen alem kadınmış :))elleirnden öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa ismini sevmemene üzüldüm:(Bu durumda göbüş adın yetişmiş imdadına:)
      Öznur güzel isim.
      Sevgiler:)

      Sil
  12. :))) her seferinde başka isim çok hoş.

    Ne tesadüf bu konuda bir post yazmayı düşünmüştüm ben de, belki yazarım bir ara. Her önüne gelen farklı bir isimle seslenirdi çocukluğumda ve hepsinin de kendince geçerli nedenleri vardı. Şimdilerde tek ve gerçek ismimle anılmaktayım ve bir de tanıştığım blog arkadaşlarımca Çınar olarak :)

    Anneciğine saygılarımı ilet lütfen

    YanıtlaSil
  13. :)))Annem her seferinde başka isim söylediğinde gülmekten ölüyorum.Yaz canım.Tek isim en güzeli.Teşekkürler...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Biz de 4 kız kardeşiz, bahar, banu, buket, bengü:) Benimki de zeynepmiş rivayete göre:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde bir erkek,dört kızız.İsimler çok güzel.Annemin ismi Zeynep.
      Sevgiler:)

      Sil
    2. ne hoş seni kırmamak adına her defasında bir isim söylüyor benim nufusa kayıtlı 2 ismim var birde göbek adım ama bizdede durum farklı benim annemin ve teyzemin isileri hep m harfi ile başlıyr anneanneciğim birimize sesleneceği zaman 3 ismi birden sayıyor...

      Sil
    3. :))Bana neden göbek adı koymadın derim diye:))Her sorduğumda baya bir zaman geçiyor.Uydurunca unutuyor tabiki...İki isim zor olmalı.Oda ilginçmiş.Kim duyarsa:))Çok iyi ya!:))
      Sevgiler:)

      Sil
    4. :)) benim kayınvalidem de var o naapsın garibim şaşırıyor..birine seslenecekken..orhan hasan ayhan aman neydi be :) der durur..

      Sil
    5. :))Annemde aynı...Sayar sayar en sonunda,amaaaan neydi?der:))
      Kayıvaliden güzel isim koymuş çocuklarına:)
      Sevgiler:)

      Sil
  15. bitanesi de benim adımmış.Semra....:)))) benim göbek adım yok ama erkek olsaymışım rahmetli dedeciğimin ismini koycaklarmış ŞAKİr.(kendisini çok severim ama isim pek ağır)iyi ki kız olmuş :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet:))Güzel isim...Bencede iyiki kı olmuşsun.)
      Sevgiler:)

      Sil
  16. ismimi çok seviyorum kendi adım olmasaydı kesin kızlarımdan birine koyardım. bu arada annenizin göbek adınız dediği fatma birkaç tane kızı olan bir ailede olması gereken bir isimmiş ve ateşten uzak anlamı varmış.ama sizin isminiz de çok güzel...

    YanıtlaSil
  17. İsmini sevmen çok güzel.Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Canım benim.Yorumunu ne yaptım yaptım yayınlayamadım.Nedendir bilmiyorum.Bende kopyala yapıştır yaparak yayınladım.Ayşe benim göbiş isimlerimden biri:)Çok güzel bir isim.
      Sevgiler:)

      Sil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)