Pages

13 Ocak 2012 Cuma

HADİ OJE SÜRELİM!!!

Oje sürmek nedir ki!deyip geçmemek lazım.Aslında pratiğini bulmazsanız baya zor.Tam ojeyi sürdüm bitirdim dersiniz bir bakarsınız tırnağınız bir yere değip bozulmuş.O yüzden sürmeden önce malzemelerinizi yanınıza hazırlamanız gerekir.İlk önce tırnak törpünüze bir pamuk dolayın.Sonra ucunu asetonla ıslatın.Tırnak koruyucuyu,ojeyi ve oje kurutucunun kapaklarını gevşetin.
1)Tırnak törpüsüne dolanmış asetonlu pamuk-Ojeyi sürerken yaptığınız hatayı taze taze silmek kolay oluyor.Törpünün ucunun sivri oluşu kolaylık sağlıyor.
2)Kalyon tırnak koruyucu-Tırnağımızda sürekli oje tutmayalım.Kullandığımız ürünler sonuçta kimyasal.Ara sıra tırnaklarımızdaki ojeleri silip tırnakları dinlendirmeye alalım.Aksi kalde tırnakda sararma ve sık kırılmalara  neden olabiliriz.Tırnak koruyucuda tırnağımızı bir nebze korumak için üretilmiş.Ojeyi tırnağımıza sürmeden önce sürülür.Ben memnunum.WATSONS dan aldım.Fiyatı 4,99 TL.
3)Oje-Hiç bir ojeyi tek kat kullanmıyorum.Ne kadar dikkatli sürerseniz sürün mutlaka fırça izi kalıyor.Bu da tırnaklara kötü bir görünüm sağlıyor.Her ojeyi elinize aldığınızda sürmeden güzel bir çalkalayın.Kapağını açtıktan sonra fırçanın arka yüzeyini oje tüpünün kenarında sızdırın.Fırçanın üzerinde oje ne çok ne az kalacak.Tırnağınızı gözünüzle 3 eşit parçaya bölerek,üç sürüşte işi bitiriniz.30 saniye kadar bekledik den sonra ikinci katı sürünüz.
4)Sally Hansen-INSTA-DRI Oje kurutucu-Oje işlemi bittikden sonra 1 dakika kadar bekleyiniz.Daha sonrasında ojenin üzerine oje kurutucusunu sürün.30 saniye kadar bekleyin.Tırnaklar elle tutulur duruma gelip hızla kurumasını sağlıyor.Çok memnun kaldım bu üründen.Eczaneden aldım.Fiyatı 21 TL gibiydi.
Golden Rose-206
Rengi,sürülüşü,duruşu güzel.
Sevgiler:)

14 yorum:

  1. ben çok sabırsızım... istiyorum ki sürdüğüm anda kurusun... çünkü nedense hep sürdüğüm anda ya saçım yüzüme gelir kaşındırır ya canım kahve çeker ya da mutlaka ojeyi bozacak bir hareket bulurum:)
    ben de Avon'un oje kurutucusunu kullanıyorum. ilk aldığım damlatılan bir modeldi. sonraki fısfıslıydı... fısfısa bir basıyorum her yer yağ gibi oluyor:))) indirimliydi 5.5 TL almıştım...
    ojenin rengi pek hoş ve soft...
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
  2. yaseminkale
    :)Aynen öyle canım.Öyle güzel şeyler yapıyorlar kitırnaklara bayılıyorum.
    Sevgiler:)

    okuyan
    :))Bendede oluyor.Bugün bu ojeleri sürdüm.Ağzıma bir parça ekmek atayım dedim.Ojemi sıyırdım dişimle:))Dediğin gibi ufacıkda olsa bir hasar yaratırım tırnağımda:(Peki fısfısdan memnun kaldın mı?Fısfıs kullananlar pek memnun değiller.Benim bu oje gibi sürmeli.
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. :)) ojeyi bozmak da üstümüze yok demek:)
    fısfıs sıkıldığı anda her yere sıçrıyor, o biraz can sıkıcı... ama oje gibi sürüleni bilmiyordum... o çok daha kullanışlı olmalı...

    YanıtlaSil
  4. okuyan
    :))Kesinlikle canım...O zaman oje gibi sürülenden dene.Benim postdaki çok güzel.Sürümüde kolay,işlevide.

    YanıtlaSil
  5. öyle bir anlatıyorsun ki şu an sürmek geliyor içimden:))

    YanıtlaSil
  6. İşte bu oje rengi benim en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
  7. º°❤
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    °º✿
    º° ✿ ✿⊱╮

    YanıtlaSil
  8. oje işi baya bi uğraştırıcıymış ya:) ben hiç sürmem oje, tercihim parlatıcıdan yanadır

    YanıtlaSil
  9. Hastayım ve ancak şimdi uğrayabildim,
    yattığım yerde sürüyorum ojelerimi:)

    imrendim ne yapayım:)

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. benim tırnaklarım hafif dışa dönük. hiç bir zaman çok güzel durmuyor oje

    YanıtlaSil
  11. ÖRGÜÇANTAM
    Bu enerjiyi verebildiysem,ne mutlu bana:)
    Sevgiler:)

    Ahu
    Aaaaa ne güzel...Numaralarını veriyorum canım.Temin edebilirsin istersen.Gerçekten güzel bir renk.
    Sevgiler:)

    Magia da Inês
    Olá amigos,
    Desejo-lhe um fim de semana agradável
    Obrigado.

    03bellinda
    :))Senin işin daha kolay.
    Sevgiler:)

    SEVGİLERİMLE
    Aaaa geçmiş olun canım.Sür sürüştür iyi gelir:)
    Sevgiler:)

    Zeynep Özmen Ünlü
    Bence oje tırnağıma yakışmıyor deme...Hiç oje yakışmayan tınak görmedim.Yalnızca özentisiz oje sürmüş kişiler gördüm.Tırnağına törpüyle farklı şekiller vererek denemeler yap.Mutlaka olacakdır.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. golden rose 206ya bayıldım.hemen yarın alıyorum:)

    YanıtlaSil
  13. ebrulikedi
    Al canım.Pembe,lila karışımı bir şey.Çok sevdim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)