Pages

25 Ocak 2012 Çarşamba

PATİLİ BATTANİYE KEYFİ!!!

 Şanslı'nın siyah renklere karşı zaafı var.Ne zamandır ona siyah polar battaniye almak istiyordum.Patili olunca da ayrı bir sevdim bu battaniyeyi.Şanslıda çok sevdi.Önemli olan Şanslı'nın sevmesi tabiki.Polar olduğu için birde sıcacık.Kış mevsimlerinde sıcağı daha çok seviyor hayvanlar.Mesela kaloriferin üzerine çıkmayan Şanslı,kalorifer peteklerinin üzerinde uyuyabiliyor.
Sıcağı hissedince kendinden geçti...
 Puf puf:))
 Ayaklara bakın dolma gibi:))Bu pozisyon çok hoşuma gidiyor:)
 İşte final!bunu üzerine daha ne denir ki!Sır üstü:))
Battaniyeyi buradan aldım.
Evet takvimimizde geldi.
Sevgiler:)

15 yorum:

  1. Şanslı, seni mıncık mıncık yapmalı:)) Çoook tatlısın!

    YanıtlaSil
  2. hayat şanslıya güzel:) ne güzel patili battaniyeside var sıcak sıcak keyif yapsın bakalım:))

    YanıtlaSil
  3. Oiyy ben o göbüşe yumulurum ki :) Yatışa bak yaa ölürüm seni yaratana Şanslı :) Benim kızım da kırmızı sever ablası :)

    YanıtlaSil
  4. Çok tatli bu sansli hemi de çok sansli..

    YanıtlaSil
  5. kedılerden korksam da sanslı cok seker ya.

    YanıtlaSil
  6. Oooyyy maşallaaahh yerim ben bunu..Ne güzel şeysin sen öyle..Onlar bişeyleri beğendiğinde onla ilgilendiklerinde bayılıyorum o durumlarına..Bizimde bir köpüşümüz var..Bende onu izler dururum ;))

    YanıtlaSil
  7. çok tatlı bunlar....Şanslı çok şanslı :)))

    YanıtlaSil
  8. valla bende bayildim,onada cok yakismis güle güle isinsin polari cok severim!öptüm sizi

    YanıtlaSil
  9. yerim be onun keyfini çok şeker:)

    YanıtlaSil
  10. Ne kadar da uygun bir polar bulmuşsun, keyfe bak yaaa, kıskandııım :)

    YanıtlaSil
  11. QUE FOFO...QUEM NÃO GOSTA DESTES CARINHOS...

    LINDAS FOTOS DE SEU GATINHO...

    BEIJOS, ADOREI SUA VISITA...

    YanıtlaSil
  12. poların hayırlı uğurlu olsun yakışıklım.
    maşallah yaa keyfe bak yeni bir şeyin üzerindeki malum keyif uykusu.
    göbişine yatmak istiyorummm

    YanıtlaSil
  13. çok sevimli yahu bu ne şirinlik..battaniyeside çok güzelmiş valla

    YanıtlaSil
  14. oh sıcacık şimdi gidip poların altına giricem sıcacık uyuyacağım:))))

    YanıtlaSil
  15. Teşekkürler arkadaşlar...Şanslının hepinize mırkları var:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)