Pages

20 Ocak 2012 Cuma

SANDIK AÇILDI!!!

 Bu sandık oje sandığı..
Bugün başka bir post yayınlamayacaktım ama dayanamadım.Bir önceki postumdaki çokokrem yendi.Hemde tüp sıkıla sıkıla:))
Tırnaklara uygulanan desenleri çok seviyorum.Bir çok oje ve disk aldım.Tabi ki onlarıda uygulayacağım ama evdeki ojelerinizden nasıl pati deseni yapılır onu anlatacağım size.
1)Patiler hariç bu sürüme French manikür deniyor.İlk öce isteğe bağlı tırnaklara,tırnak koruyucusunu sürüyorsunuz.French maniküre küt tırnaklar uygundur.Tırnakların uçlarına mat beyaz oje sürünüz.
2)Pati deseni yapacağınız rengi seçiniz.Ben siyah seçtim.A 4 kağıdının üzerine ojenin fırçasıyla bir damla damlatınız.A 4 diyorum.Alta sızmıyor.Pati yapımında,boncuk başlı toplu iğneleri kullanıyoruz.Şekilde görüldüğü gibi.Toplu iğne başıyla bir çok desen yapılabilir.En son parlatıcı sürüp,patili tırnakları tamamladım.French manikürde en son işlem olarak uçuk pembe yada tırnak rengine yakın bir renk sürülür.Ya da benim yaptığım gibi parlatıcı sürülerek uygulama bitirilir.
3)Ben doğaçlama yaptım.Pati bu,nereye basacağı belli mi?olur:))


Sevgiler:)

10 yorum:

  1. bayıldım bu patilere.şahane olmuş....

    YanıtlaSil
  2. miniminnacıkk bir pisi gezmiş senin tırnaklarda:))

    YanıtlaSil
  3. Sandık açılmış renkler saçılmış:)
    Bir kedi severin seveceği model olmuş,eline sağlık canım:)
    Aşağıdaki küçük mutlulukları da epeydir unuttum:(
    Ama sen hatırlamışsın afiyet olsun canım :))sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım çok güzel olmuşda,bende küt tırnaklar yok,ince uzun ama bu tür tırnaklar uygun değil,dur nasılsa bana uygun bir model çıkar değil mi ama,bu arada bana şu angry birds kalıplarını nereden bulduğunu söyler misin ben de yapmak istiyorum,ne dersin?sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Magia da Inês
    Obrigado.
    Saudável, boas festas:)

    Ahu
    :)
    Sevgiler:)

    SMİLENA
    Teşekkürler canım.Kendi tırnaklarıma yaptım.Başkasına yapsam daha başarılı olurdu.
    Sevgiler:)

    ÖRGÜÇANTAM
    :))Eveeeeeet:)
    Sevgiler:)

    Aklımdan Geçenler Mideme Düşenler
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    Noyumberry
    :))Teşekkürler canım.
    Sevgiler:)

    fimofimo
    French manikür küt tırnağa uygun.Patileri her tırnağa deneyebilirsin.Angry birds leri görsellerden bulabilirsin.Keçe ve diğerleri için özel çizilmiş bir kalıbı yok.Çok iyi olur canım.Öfkeli kuşları çok seviyorum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. bloguma gelip cevap yazma nezaketinde bulunmuşsun sağol canım ama ben zaten seni takip ediyorum,görsellerden aradım ve de buldum yapınca blogumda paylaşırım,görüşmek üzere sevgiler,bu arada saat yanlış mı yazıyor durr bi daha bakayım:)

    YanıtlaSil
  7. fimofimo
    :))Tamam canım...Takip et beni:))Evet ya!saat yanlış yazıyor.Yanıtla sistemini bende koydum.Çok da sevmiştim.Saate bir çözüm bulamayınca kaldırdım:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı içinizden geldiği gibi yapın ama yaptığınız yorumların içinde mutlaka sevgi,saygı olsun.
Teşekkür ederim:)